Recenze (30)
Moneyball (2011)
Hodně velká paráda.
Den zrady (2011)
Trošku nudný, ale jinak dobrý.
Temný rytíř povstal (2012)
Čtyři hvězdy za chvílemi nedotáhnuté bojové choreografie a za Baneův zbytečně hlasitý a komický hlas.
Studio 60 (2006) (seriál)
Naprosto výborný seriál, doporučuji všem, kteří mají rádi humor M. Perryho. Největší škoda je, že byla natočena pouze jedna série, ale zase na druhou stranu můžeme na tento seriál vzpomínat v tom nejlepším.
Zátah: Vykoupení (2011)
I když tam na ně (něj) vrahouni nabíhaj jak v Left 4 Dead, je to stále výborná akční pecka, která se v dnešní době rádoby akčních filmů určitě neztratí.
Pařmeni (2011)
První Hangover byl samozřejmě lepší, ale tohle je i tak v pohodě koukatelná komedie, která neurazí. Určitě se zasmějete.
Žena v černém (2012)
Jo..... myslím, že to fungovalo velice dobře, ale dalo se z toho určitě vyždímat ještě víc.
Klikař Charlie (2007)
Byla to prostě prdel. Dane Cook je prostě rozenej komediant.
Insidious (2010)
Po neuvěřitelně trapných hororech dnešní doby, konečně nějaký, který vás celou dobu drží v šachu. Paráda jak sviň.
96 hodin (2008)
Jeden z nejlepších akčních filmů všech dob. Výborná ukázka toho, že lze udělat pořádnou akci, aniž by se tam lítalo vzduchem ve třech saltech a z jednoho samopalu postřílíte všechny. Neeson a jeho chvaty jsou prostě nejlepší.