Recenze (634)
Dokonalý únik (2009)
Celkem slušný film, přijatelný děj, herci, v závěru slušné akční momentky...prostě celý film hezky běží a Vy se příjemně bavíte...akorát já jsem to avizované napětí mezi oběma páry necítil..možná moje chyba 65%...
Turnaj zabijáků (2009)
Solidní béčko, které si od začátku udržuje velmi přijatelné tempo...pár scének mě opravdu moc a moc bavilo ( benzinka, strip bar )...a pak ty cákance krve...negativních věcí by se našlou spousty, ale já zmíním jen dost nepřesvědčivý herecký výkon a ten má na svědomí Robert Carlyle alias kněz...celkem u mě 65% ***.
Hory zalité krví (2009)
Hmm tak z tohle filmu mě dostaly akorát krásné prsa Sophie Monk a vlastně i její nádherná prdelka, jo je to moc hezká slečna...a o čem byl film??? O ničem !!! 30%...
Hanebný pancharti (2009)
Pro mě jednoznačně film roku, tomu říkám MOVIE jak má být...Tarantino je prostě PAN MISTR...film má 153min a já ani jednou nevzpoměl na to, že existuje slůvko "NUDA"... A jen tak mimichodem, skvělá hudba, vynikající Waltz ( pro mě asi jeden z nejlepších hereckých výkonů co jsem v poslední době viděl )....ohh Bože to byla nádhera...už jsem chválil Tarantina ??? : - )))) 92%
International (2009)
Pro mě celkem dost milé překvapení...děj svižně a zajímavě útíká...nuda se rozhodně nedostavuje...herecké výkony jsou přijatelné...důvěryhodnost filmu je tudiž celkem přijatelná...celkem tedy milých a přijatelných 75%.
Sunshine (2007)
Celý film jsem čekal na nějaký pořádný rozjezd filmu, ten se aspoň pro mě nekonal...ale i přesto si film vyžádal mojí pozornost...dokonce se v nějakých částech dostavila malá husinka...kdyby měl film větší energii a ještě víc dokázal diváka jako jsem já zaujmout tak neváhám vytáhnout 4 nebo dokonce 5 *. Takhle pro mě 65% a 3***. Ehmm zapoměl jsem na skvělou hudbu..třeba hvězda přibude po další projekci..jestli nějaká bude...edit 8.3.2010 po další projekci a jedna * navíc...trocha více energie se dostavila a hlavně jsem film " vnímal" trocha odlišně než při první projekci.
Bestiář (2007)
Na české poměry celkem slušný film, dokonce jsem se i u převážné většiny filmu slušně bavil...prostě celkem slušná zábava pro nenáročné...
Pach krve 3 (2009)
Jako o předchozích dílů jsem vypnul mozek a opět jsem se celkem dobře bavil...jasně, je to úplná kokotina, která s kvalitním hororem nemá vůbec nic společného viz. absolutně stupidní chování hlavních hrdinů v mnoha situacích atd...ALE mě prostě tento film baví svojí jednoduchostí, bandou chechotajících se zmutovaných kanibalů, a hlavně jsem se válel smíchy u něktrých vražd. U mě jasných 60%
Bruno (2009)
O maličko horší než Borat, ale i přesto naprosto výborné bavení..mám pocit, že několik scének z Bruna se stane kultovními, nejvíc mě dostala scénka z klece a u táborového ohně..prostě opět masakr který dokáže jen Bruno Borat Cohen..4% tedy 75%... : - ))
Talkshow Jana Saudka (2009) (pořad)
Boha jeho tohle by vůbec neměli dávat do TV...a ještě s názvem Talkshow...ku*wa co to je??? 1%