Oblíbené filmy (10)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Život Logana som odhadovala na úplne niečo iné. Film ma milo prekvapil. Bol nielen pútavý, ale bolo sa načo aj pozerať. Výber hercov je úžasný. H. Jackman ma nesklamal. Veľmi som sa tešila na nové schopnosti mutantov. Síce tam bolo zopár vecí pozmenených, ako v prvom X-menovi hovoria, ale dá sa to prehliadnuť. Bojové scény boli veľmi dobre spracované.
Matrix (1999)
Na vlásku (2010)
Já, padouch (2010)
X-Men: První třída (2011)
X-Men (2000)
Howlův kráčející hrad (2004)
Jak vycvičit draka (2010)
Můj soused Totoro (1988)
Hotel Transylvánie (2012)
Moc som sa bavila. Bolo tam dosť scén kde som sa nasmiala. Milujem animáče a konečne niečo aj o upíroch a iných hororových monštrách. Šla by som do kina na to ešte raz.