Recenze (73)
Kolotoč (1996) (pořad)
" Ť " :D :D :D
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Nenenenenenenenenenene!!!!!!!!!!!!
Arabela (1980) (seriál)
Jojo, to byl seriál mého dětství. :) Dodnes jsem z něj unešená.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Ne ne ne a ne!!! Tohle prostě ne. Pro mě naprosto nudné a totálně bez nápadu! Navíc absolutně nevtipné! Asi mám jinou představu o humoru. Nemohu si pomoc, ale celý tento film mi přijde spíše trapně slabomyslný (než trefný)... Navíc Polívka mi nikdy nebyl sympatický, ale v této roli mě naprosto irituje.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Nejspíš jsem přesně nepohopila o co tam jde, ale film mě nevtáhl a i přes to, že Nicholsona mám velice ráda, zde si mě vůbec nezískal.. Škoda. Uvidíme při druhé projekci. :)
X-Men: První třída (2011)
Pro mě nejlepší ze série "iksmenů "... Scény v koncentračním táboře jsou velmi silné a nemají naprosto žádnou chybu! Navíc - já miluju postavu Magneta a scény, ve kterých kouzlí s kovem. :) ( to platí u všech dílů, nejen zde. :D )
X-Men (2000)
Ačkoli nemám ráda akční sci-fi počiny, musím říct, že toto mě velmi mile překvapilo a film mě opravdu bavil. Výborné triky, solidní kamera i scénář, herecké výkony přesvědčivé- vše jak má být. Kurňajs, ten Wolverine - to je ale kus chlapa, že? :)
Dokonalý trik (2006)
Pastva pro oči, uši i duši. Neuvěřitelně skvěle propracovaný scénář dokáže vtáhnout hluboko do příběhu. Vše do sebe zapadá, jak má.. ehm toto vše je asi zbytečné opakování všeho, co tu bylo řečeno - zkrátka DOKONALÉ!!!
Andaluský pes (1929)
Ano ano, přesně takovéto sny mívám. . . Možná proto to na mě působí tak moc reálně.
Muži v naději (2011)
Jedna * za to, že to nebylo zdaleka tak odpadní, jak jsem čekala... Druhá * za krásnou Évu. :)