Recenze (61)
Vyměřený čas (2011)
Přiznám se, že ač mám sci-fi rád, tento příběh mě příliš nezaujal, nicméně po shlédnutí musím říct, že ač jsem příběhem osloven nebyl, zápletka jako taková byla dobrá. Pro fanoušky scifi stojí za shlédnutí, pro ostatní je to podle mě ztráta jejich vyměřeného času... 60 %.
Neznámý (2011)
Dorbrý příběh, ještě lepší zápletka a ankonec nečekané rozuzlení. To je přesně to co od thrilleru očekávám. 70 %.
Nezvratný osud 5 (2011)
Pěkné efekty, ale jinak pořád neustále dokola naprosto to samé co první díl. V podstatě se jen mění osoby a způsoby smrti. 40 %.
Johnny English se vrací (2011)
Film plnohodnotně splnil má očekávání. Příběh skutečně v takovém snímku nehraje prim, ale Beanovské vtípky jsou holt neustále zábavné i v podání pana Johna Englishe. Za mě 85 % v žánru komedie.
Útěk z MS-1 (2012)
Béčkový akční film, který pobaví. Zajímavá kombinace a díky tomu 65 %.
Transformers 3 (2011)
Perfektní efekty, příběh již horší, řekl bych přesně odpovídající třetímu dílu. Takový vytahaný. V porovnání s prvním dílem zkrátka sklamání, ale za shlédnutí to stojí. 40%.
Zloději paměti (2004)
Ačkoliv jsem od filmu nic neočekával, byl jsem mile překvapen. Dobrá atmosféra, zajímavý nápad. Rozhodně to není trhák o kterém si budete povídat s přáteli, ale rozhodně pobaví a stojí za shlédnutí.
Ledové ostří (1992)
Výborný romantický film sice s 1000x obemletou zápletkou, nicméně tento byl jeden z prvních. Existují dvě různé verze dabingu a nutno podotknout, že ta novější vypouští mnoho vtipných dialogů... Takže když dabing, ideálně původní.
Ledové ostří 3: Splněný sen (2008) (TV film)
Hrůza. Jedna hvězda jen za to, že tam byla alespoň nějaká dějová spojka s minulými díly. Jinak je to jen trapná kopie prvního, velmi povedeného dílu.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Kdo dává nízké hodnocení, evidentně nepochopil. Velice nadčasová pohádka, aneb přepis moderního světa do staré doby. Po dlouhé době nová pohádka, co pobavila.