Recenze (2 683)
Láska a . (2003)
"Vypni tu kameru" velmi zapletené romantické drama, které vás překvapí a náramně rychle uteče...
Prison-A-Go-Go! (2003)
Totální bláznivá kravina u které jsem se celkem bavil, zvrácenost nemá meze...Lloyd Kaufman je cvok... Sice jsem to měl anglicky bez titulků, ale rozuměl jsem...
Ratatouille (2007)
Nejlepší animák, který jsem měl tu možnost vůbec vidět hned po Wall-E. Konec mě dohnal až k slzám. Opravdu nádherné dobrodružství... Teď si jdu něco dát na zub, dobrou chuť :)
Gong fu chu shen (2009)
To nejjednoduší jídlo je nějtěžší připravit- Tolik různých hlášek z prostředí kuchyně. Ze začátku mi chyběli bitky vzhledem k názvu filmu, ale ke konci jich bylo víc než dost. A to jídlo....
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Velmi velmi hloupý teenegerovský horor s pár pěknými dívkami a parádní hudbou- tyhle dvě věci to snad jediné trochu drží nad vodou. Nesmál jsem....
Hannibal (2001)
"Je vždycky dobré zkusit něco nového". Chvílemi jsem se nudil, ale film měl tolik silných okamžiků a démonický Hopkins se tu rozjel fakt v plné výší. Ale znetvořený týpek a nudné momenty mi celke vadili- Hannibal to prostě přebil, kdykoliv se objevil na scéně, tak to nemělo chybu. Přesně jak Pinhead v Hellraiserovské sérii. Pa pá. H.
Grayson (2004)
http://www.youtube.com/watch?v=BjE6zEXPQc4 Kéž by se toho ujal Chris Nolan !
Carrotblanca (1995)
http://www.youtube.com/watch?v=znXaLu90Tk8 animovaná Casablanca (Bugs Bunny a spol.)
Tony vs. Paul (2007)
http://www.youtube.com/watch?v=AJzU3NjDikY cool hudba při, která dva borci dělaj dítě počítačové technice všelijaké ptákoviny :)
Flora (1989)
Rozpadající se člověk ze zeleniny http://www.youtube.com/watch?v=c9k5Ct7EHuE