Recenze (15 752)
For the Love of Rusty (1947)
Psickarsky zabudnuty film, nechapem, preco sa Sturges tak upenlivo vyhybal politike, aspon malu komunalnu US politiku mohol riesit. Fauna pekna, no film je retronuda. nezabudajme - abude to cesky, som cechoslovak : To, ze se nezajimate o politiku jeste neznamena, ze se politika nebude zajimat o Vas, Perikles, Staroveke Recko 58 %
Alias Mr. Twilight (1946)
Reziser Sturhges sa prvymi dvoma kriminalkami The Man who dared 1946 a Shadowed 1946 evidentne len rozbiehal, filmy boli plne klise, no ako hovoril maestro, je lepsie s klise zacinat ako koncit, a podla mna je lepsie trapne zacinat ako koncit. Treti film je rozhodujuci, tu na uz vidno, ze John Sturges sa vyhyba politike a Studenej Vojne, film je klasicka kriminalka zo 40. rokov o nekalych aktivitach, tu sa uz vrazdy neriesia, a ja dviham na slusny priemer 58 %
Shadowed (1946)
Reziser John Sturges evidentne neriesil politiku a nastpujucu Studenu Vojnu, miessto toho si vybral detektivnu zapletku, rovnako nezazivnu a hlupu ako uThe Man who dared 1946. Uzivatel Liquido 26 strucne opisal dejovu liniu, dnes je film pravom v zabudnuti 46 %
The Man Who Dared (1946)
Klasicky priemerny noir, v ktorom ide o tuctovu vrazdu. Dnes uz nema cim zaujat 46 %
Evil Town (1977)
Extremne plane, clovek by ani nepovedal, ze tot natocil Curtis Hanson, reziser, ktory sa neskorsie preslavil genialnym L.A. Confidential 30 %
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Bola tu medzi uzivatelmi vyplodena veta ze "Pre ľudí, ktorí ťažko znášajú, respektíve neznesú pohľad na ľudské utrpenie, prakticky nesledovateľné.". Taxi kukni Hellstorm 2015 demente a potom tu mel hovna. Putler je dnes diktator, dlho sa hovorilo ze Lukasenko je posledny diktator Europy, no a Putler sa k nemu rad pridal. Lukasenko v roku 2020 degradoval na teroristu. V Mordore, pardon RuSSku bol ludsky zivot vzdy vykal a taxa aj potom spravaju. Co to tam odstartovali 24. 2. 2022- specialnu vojensku vojnu ? proste ruSSke tliachanice, normalny svet to nazyva vojnou. Bankroty v ruSSku podla mna treba tiez zrusit a zakonom zakazat, a firmy budu musiet zahajit specialnu rozkladnu do krachu smerujucu operaciu. Tam zit by som nesiel ani za picu. Tam, kde RuSS vstupi trava 200 rokov nerastie. Takto, co tieto svinosabaky urobili na Ukrajine je neospradevdlnitelne a neodpustitelne. No a ktoze su to tie RuSSke svinosabaky ? Cely narod ? Kolektivna vina pre RuSSov ? RuSSko je Risa Zla, Zapad chce drancovat ich nerastne bohatstvo ?... hm, ne. Svinosabaky su tvory, nemozem napisat ze ludia, tvory, ktore radi zabijaju, znasilnuju, rozbijaju a ruinuju, urodu radi zapaluju. Pokanie im hovori hovno, pokanie povazuju za zozenstele, nikdy si zlociny nepriznaju ba co je horsie urcite si ich radi zopakuju, ciny urcite nelutuju - svinosabaky. Kobylky, siat neseju, o urody sa nestaraju, len urodu vedia zobrat alebo vypalit. Ako citam mainstream, ozyvaju sa tam hodne brutalne vety na RuSSov. Podotykam, to nie je z mojej hlavy, to som cital v klasickom mainstreame CZ a SK. Mnohi chcu kolektivnu vinu, cital som prispevky oslavujuce zabijanie RuSSov a ak nie rovno zabijanie, tak obhajobu tych co RuSSov zabili,to su tam same Risa Zla, orky, ..... rusky nador, nie narod. No ja zabijanie zivych tvorov a hlavne ludi nenavidim, to pisem otvorene. RuSSke zlociny ale musia byt potrestane, a jo, s ruSSkymi kajucnikmi treba zaobchadzat mierne, s tymi, co pokanie nerobia a ti, ktori by zlociny znovu zopakovali - tak ti si zasluzia absolutny brutal. Po tomto si kludne pisem nasledovne Moskva dna 24. 2. 2022 nezacala vojnu, ne, ne. Moskva 24. 2. 2022 nastupila na mimoriadne uspesnu cestu kanalizacnou rurou, smer - zumpa dejin. Prijimate gratulacie, RuSSaci ? Historia RuSSka = historia bitunku, history Of RuSSIA = history of slaughterhouse. Stupnovanie slova spina uz znie - Trus, Hnus a Rus. 100 %
Kráska v růžovém (1986)
Uz v Ceskoslovensku boli 80. roky symbolom upadku a sialenych radov na spotrebny tovar, v USA boli 80s tiez sialene, glam rockova kultura, ... romantika on + ona sa deje uz 5000 rokov, to ze je film zasadeny do 80. rokov z neho nic vynimocne nerobi ...... sivy sedivy priemer 46 %
Criminal Court (1946)
jedine co som z toho pochopil bolo to, ze sa riesi korupcia v akomsi americkom meste, vrazda tam bola a potom este spusta pravnickych vatovo planych plkov. 40 %
A Game of Death (1945)
Povodny film z roku 1932 som este nevidel, a tento rymejk jo. Strucne - pribeh je blby ze to az boli, sa im cudujem ze sa nespojili a nesli proti nemu vsetci 20 %
George Wallace (1997) (TV film)
Nudny pribeh z USA, film sleduje liniu akehosi guvernera Alabamy a zacian to roku 1950, hm, ten guverner mal pekne tvrde rasisticke postoje, dnes by uz bol velky poprask keby sa niekto taky nasiel. Jo situacia v USA smerom dovnutra je matuca a hybridna, a to je mierne napisane 57 %