Recenze (15 725)
Kdo zrazuje (1956)
Aj tento film patri medzi dovody, preco je dnes polska kinematografia tam, kde je : 45 %
Hledal jsem pravdu (1953)
Dalsia nudna polska filmarska zivacka o tom, ako clovek z polskeho vidieka prisiel do vacsieho mesta : 40 %
Zázrak u mlýna (1952)
Cista dobova komunisticka propaganda, triedny boj v polskej dedine. Nudna zivacka, bez filmarskej hodnoty 20 %
The Last Son (2021)
Nezazivny a nudny western. sa bojim kazdeho nudofila, ktory tomu dal 3 spunty : 9 %
Cesta tam (2014)
Cyklotura po Belgicku, par Nemcov sa rozhodne bicyklovat sa po Belgicku, urobili myslim aj Antverpy. 65 %
The Mandela Effect (2019)
Radsej by som bol, keby reziser David Chlapec Levy otvoril svoju 13. komnatu, takto je to sice zrucne natocene, no ak reziser neprida na originalite, novodoby Welles/Bergman z neho urcite nebude, ne, ne : 57 %
La dictadura Perfecta (2014)
Film, ktory riesi mexicku politiku. Od tej malej, komunalnej az po vysoku mexicku politiku. Dost velku ulohu tam zohravaju media. Pokial nam /CZ a SK konciny/ su cudzie junta, tanky v uliciach, periodistas, popravy po stlpoch verejneho osvetlenia, pre latinoamericku mexicku mentalitu je toto prave orechove : 85 %
Peklo (2010)
Perfektna cierna komedia o sucasnom Mexiku, kde sa kopa ludi snazi dostat do USA, vladne korupcia, a v Ciudad Juarez hlavne drogy, zbrane a mafia : 90 %
Nepřítomnost (2011)
Aura mysticnosti - to je tresne to, co robi tento film zaujimavym. Nielen akysi samotny tunel, kde od 19. storocia miznu ludia. Po projekcii som rozmyslal, ci chcem vediet, co bolo v tom tuneli pripadne za murmi tunela - ale radsej nie, ta aura mysticnosti by sa rozplynula ako ranna hmla : 56 %
Bandidos (1991)
Klasicky pribeh o pomste, situovany do mexika nejakeho obdobia. nevieme rok, teda imdb rok nespomina. Kazdopadne slusny rezisersky priemer, 67 %