Recenze (15 725)
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
Nechapem nadhodnocovanie tohoto filmu, otrasne kulisy, rezsierska rutina ...... navyse to v kinach komplet zhorelo : 6 %
The Zero Years (2005)
Art, sice trochu nudny, no stale lepsie ako Holy Motors, Deer Hunter 1978 a podobne kravoviny : 74 %
Tha se do stin Kolasi, agapi mou (1999)
Jak vsetci dobre vieme, hranica medzi genialitou a blbostou je skutocne tenka. To sa raz Nikolaidis strasne ozral a prelozil koran do kantonskej cinstiny. Pocas spamatavania sa z opice stihol natocit tento film : 89 %
Singapore sling: O anthropos pou agapise ena ptoma (1990)
Nikos Nikolaidis a jeho Holy Motors ? tak bezduche nezmyselne sceny vo filme som uz dlho nevidel, hm, zas sa niekto hral na artovych velikanov a zas nevydalo : 6 %
Proini peripolos (1987)
Reziser Nikos Nikolaidis a jeho cira depresia, porovnatelna s mnohymi Bergmanovymi depresivnymi filmami : 64 %
Návrat Lew Harpera (1975)
Dvojky su regulerne podradne menejcenne filmy, tu to vynimocne nepalti. Scena v bazene je nakana, treba si na nu ale pockat : 75 %
Smějící se policajt (1973)
Slusna pomala 70s kriminalka, kde Walther Matthau a jeho kolega vysetruju iste krvave udalosti v americkom meste. Matthau bol herec na urovni, ovela lepsie su jeho filmy s Jackom Lemmonom, takto je to len slusne natoceny rezisersky a herecky priemer : 67 %
Glykia symmoria (1983)
89 %
Vraždy v Kaifecku (2009)
Zahady Weimarskej Republiky z roku 1922 su dodnes neobjasnene. Ta rodinka bol pekny brutal, praktizovali incest, od ludi bocili ...... sa necudujem tym vrazdam, nevysetril to nikto ani po 100 rokoch. Uz 2002 som tvrdil, ze Hinter Kaifeck vrazdy sa nepodari vysetrit nikdy : 69 %
Pod rouškou temnoty (2022)
Ale ba, zeby kul /v plote/ akcny dedy Nysn nejak zoseagalovatel ? Taxa mi zda ze jo, seagalizacia Nysna sa tusim zacala : uz len chyba nabrat tak 15 - 20 kilo, pane Nysne. A nie svalov, ale tuku - aby ste sa podobali Segosovi : 2 %