Recenze (4 305)
Smrtonosná past 3 (1995)
Tohle už je zlatá studnice. A protože se mi nechtěla dvojka ponížit, potřeboval bych tady na to stodeset procent. Ale prostě nenaseru Harlina, a nedám mu jen devadesát, když se tak snažil. 100%!!!!!!!!!
Jasné nebezpečí (1994)
Zase Ryan, a zase dobrý. Tohle mě nikdy nezklame. 90%.
Hvězdná brána (1994)
Emmerich ve svý nej formě. Trochu dýl mi tvalo, než sem film začal brát. Teď už je to pohoda biják. 80%.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Film mám rád, ale do mojí studnice stoprocentních fláků se nikdy nedostane. 80%.
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Tady trochu uberu. Ne že bych z toho byl nějak zklamanej, to vůbec, ale René Russo nemám rád, a sem se ani nehodí, a já jí tu akci, ty rány pěstí, ani kopy, který dvojnice- zástupkyně dělala dobře nežeru. Prostě na plnej hrnec to není. 90%.
Vrána (1994)
Tenhle film má něco do sebe, ale já ho trochu ponížim. Nikdy sem z něj nijak unesenej nebyl. 70%.
Cliffhanger (1993)
Už od začátku tohle zbožňuju. Tenkrát sem na to čekal jak na Večerní prahu. Bomba. 100%.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jednička byla chladná pecka, tohle je namakaný jak prase. Klasika. Víc netřeba. 100%.
Pravdivá romance (1993)
Film si mě získával poměrně dlouho, a poměrně těžko. Režie Tony Scott, Tarantino scénář, herecký esa v e filmu. Co můžu chtít víc. Teď ale na něj nedám dopustit. Je to dobrý i ujetý. 90%.
Univerzální voják (1992)
Emmerich v začátcích, ale je to pecka. Ta závěrečná bitka je fakt pěkná. Kosti praskaj. 80%.