Recenze (71)
Resident Evil: Odveta (2012)
tohle fakt uz ne:((( neskutecna slatanina a sracka
Rebelka (2012)
Dneska jsem zasel na film s moji malou dcerkou Adelkou, ktere timto jeste jednou preji ke svatku:) Film se mi libil, dabing byl v pohode ale myslim ze v originale bude lepsi. Celkem mne prevapilo jak byl film misty strasidelny pro deti.
Temný rytíř povstal (2012)
Uzasne zakonceni serie, dlouho jsem se tak nepobavil a nechapu lidi co si stezuji se se film nepovedl. Doporucuji necist recenze a komentare a jit na film. Film se dokonce libil i vecnemu rypalovi Alexovi, ktery byl se mnou.:))
Robin Hood (2010)
Moc prijemny film na ktery jsme byli v kine a byl jsem prekvapen po nepriznivych recenzich. Opravdu nevim co ostatni cekali ale byl jsem spokojen i manzelka a to je co rici:))
Zakletý v čase (2009)
Moc prijemny romanticky film plny lasky a cestovani. Moc dojemne a ani ne moc kycovite diky hereckemu umeni Erica Bany.
Bílá smrt (2009)
Prumerna kriminalka v zajimavem prostredi s peknou Kate Beckinsale tentokrat oblecenou v necem jinem nez v latexu:))
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Prumerna akcni podivana. PS: nebrat do tymu novacky:))
Slečna zamilovaná (2009)
Prumerna komedie s nadhernou Sandrou Bullock v sexy cervenych kozackach:))
Box (2009)
Hodne slabe a nepresvedcive.
Pevné pouto (2009)
Nadherny film plny emoci a bolesti ze ztraty ditete. Reziser Peter jackson je skvely reziser a po Panu prstenu opet neskutecne prekvapil. jen tak dal PANE REZISERE