Recenze (69)
2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film)
Často tam vidí to, co vidět chtějí. Čísla v obrazcích posčítají, aby to nějak vycházelo a je to. Větu „Venku je dobro" brát jako důkaz, že bůh existuje, to je hodně divoký. :))
Poslední výstup (2001) (seriál)
Na Supermaxu běžel pod názvem Poslední výstup.
Černá sanitka (2008) (seriál)
Nápad zfilmovat tyto pověsti nebyl špatný, dalo se to však udělat i líp. Šestý díl s revizorem odehrávající se v Brně si ale strčte do prdele.
Andula vyhrála (1938)
"Prosím, mě koupila na splátky" :D
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Je zvláštní, že seriál táhnou vedlejší postavy (doktor Cox, Údržbář a doktor Kelso), nicméně je tomu tak. Nebýt tragické 8. série(*) a katastrofální 9. série(odpad!), klidně to mohlo mít 5 hvězdiček. Takže Scrubs na NBC 90% Scrubs na ABC 5%. U té 9. série se pozastavím, protože to je opravdu něco. Ta je snad i za mínus procenta. Totální degradace celého seriálu. Ti scénáristi by si zasloužili postavit ke zdi a bez milosti zastřelit.
Miluji tě, Beth Cooperová (2009)
Katastrofální scénář.
Rejected (2000)
Ty kresby jsou tragický (divím se, že někdo hodnotí je a dává vysoké hodnocení), já hodnotím ten "film" a to je bomba.
Nic než pravda (2008) (pořad)
Tragicky moderátor, nepřesný detektor lži. Na těchto dvou věcech stojí celá soutěž, docela smutné.
Záhada Blair Witch (1999)
Nejlepši horor. Legenda o carodejnici je sama o sobe dost strasidelna, sami "herci" si mysleli, ze je pravdiva a jak asi muselo byt lidem v kine, co si mysleli, ze se koukaji na autenticke zabery. Vsem kritikum hereckych vykonu doporucuju precist si zajimavosti... Docela ster, ktery vsem radoby odbornikum na filmy takzvane "zavre hubu". :-)
Talentmania (2010) (pořad)
Ano, jen tomu dejme odpad! jen proto, že to je od TV Nova. A Prime davejme co nejvic, protoze to je uplne jina show :-D. Ja hodnotim nestranne a objektivne, takze 3* jsou akorat.