Recenze (217)
Černá smrt (2010)
Vlastně se nejedná ani o fantasy, ale stejně se neubráním srovnávání s Honem na čarodějnice nebo Solomonem Kanem. A srovnání se tenhle snímek rozhodně bát nemusí, ač je prost nadpřirozena...
Sucker Punch (2011)
Je to vlastně takové geekovské porno, akorát mi tam scházelo trochu víc brutality a krve (resp. vůbec nějaká). Bohužel, jako je to i u mnoha ostatních potenciálních pecek, musí film především přilákat co nejširší spektrum diváků... :-(
Akta X - Film (1998)
Ach, ty otevřené konce...
Saw 3D (2010)
Sice celkem slušné ukončení série, ale musím říct, že tak od třetího dílu jsem ji sledoval spíš ze setrvačnosti a abych byl v obraze...
Fortapaš (2009)
Mafiánský film z atraktivního prostředí.
Poslední vládce větru (2010)
Triky pěkné, univerzum zajímavé (určitě e podívám na seriál), ale film z nějakého důvodu nefungoval.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Technicky dokonalý film, který ale nakousne příliš mnoho motivů a nakonec díky krátké stopáži žádný pořádně nerozvede.
Sociální síť (2010)
Nebýt to o Facebooku, tak to zaujme málokoho, ale jelikož Facebook je "cool", tak film o něm musí bý taky, ne? Oscar za hudbu?
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Jupiter's cock! Beru na vědomí jméno John Hannah.
Bouchači a bouchačky (2001)
Už je to delší dobu, co jsem to viděl, ale že jsem se skvěle bavil, to si pamatuju.