Recenze (217)
Barbie (2023)
Zbytečný film.
Vaření s Billem: Damasu / PrestoVeg / Smoothie / Sushi (2017) (seriál)
Wtf?!
K zemi hleď! (2021)
Skvělé herecké obsazení není vše. Sdělení chápu, ale myslím, že by stačila i kratší stopáž.
Hellboy: Královna krve (2019)
Pěkná monstra (hlavně ti obři na konci), ale příběhově to drhlo. Hudba mi tam taky neseděla. Čekal jsem o dost víc.
Tenet (2020)
Příjemný mindfuck s originálními akčními scénami.
Poslední souboj (2021)
Trojité pojednání o tom, jestli si tenkrát místo polibku na tvář dali francouzáka... P.S.: Mám rád dlouhé filmy, ale tady si nemůžu pomoct. Ta stopáž byla uměle natažena.
Tropická bouře (2008)
Skvělé obsazení, ale nakonec nevyužitý potenciál
Halloween (1978)
Výborná hudba. Jako nefandu žánru mě ale tahle hororová klasika poněkud zklamala.
Hra (1997)
Slušný mindfuck 🙂
Nepříčetná (2018)
Ze začátku jsem byl trochu otrávený z té dokumentární kamery, pak příběh ale nabral slušné grády.