Recenze (86)
Duna: Část druhá (2024)
👌👌👌👌
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
Alternativnejsi konec se mi libi o poznani vice. Lepsi provazanost, smyslnost a trosku "hororovy" nadech oproti klasicke verzi. Alternativa teda za 4*.
Špindl (2017)
Cenim, ze je nekdo schopny tomuto dat vubec 1*.
Avatar: The Way of Water (2022)
Graficka pecka! Dejove to dost strada a sedet 3 a ctvrt hodiny v kine take neni jen tak. Nicmene za kouzelne zabery to ve vysledku jednoznacne stoji.
Monstrum (2022) (seriál)
Moc měkké. Více vystrašený jsem byl kdysi dávno, kdy jsem o něm četl.
Sváteční rande (2020)
Ach ta Emča. <3
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
Uwaaaaaaa kdo tohle vymysli!!! To je neskutecnej narez!!! Stranger Things je snad fakt jediny serial na svete, kde kvalita graduje kazdou serii, to neni mozny proste!! Porad je z ceho brat, porad je to naprosto skvely a uzasny a oh muj boze asi jsem prodelal serialovy orgasmus! Jak mame vydrzet cekani na posledni dva dily, nemam absolutne poneti. PS: Finale teto serie 2 a pul hodiny!?? Tak to je naprosty masakr!!!
Vyšehrad: Fylm (2022)
Odvazna rodinna komedie. Dlouho se mi nestalo, aby se doslova cele kino, po celou dobu filmu, smalo. Co minuta, to naprosta perla. Z filmoveho Vysehradu mam rozhodne radost!
Papírový dům (Netflix verze) - Série 5 (2021) (série)
Prvnich 5 dilu super, ta druha pulka uz pokulhava. Hlavne 6. a 7. dil serie.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Co ztraci na pribehu, dohani vtipnymi hlaskami. Ja se urcite nenudil, z nejakeho duvodu me Venom jako “radobt hrdina” bavi. Realne tak 3,6/5 - nicmene s ohledem na podhodnoceni davam 5.