Recenze (384)
Válečná generace (2013) (seriál)
Tak jsem se k té sérii německého "Bratrstva neohrožených" konečně probojoval. :-) Sice by to ve výsledku stačilo smrsknout do 1 dlouhého filmu a "kladný" německý pohled mi dost vadil, ale je pravda, že Američané nejsou ve svých filmech o invazích o moc méně alibističtí... Zručně natočené válečné psychologické drama. 70%
Království (2013) (seriál)
Historická romance s novodobou hudbou pro mladší publikum. I na to, že šlo o 22 dílů, jsem se ale u seriálu nenudil a jsem zvědav, jak bude Marie Stuartovna vládnout dále. 80% [2. série BUDE]
Gravitace (2013)
Vidět v kině = nutnost (hlavně pro fanoušky sci-fi) ... a ve 4DX by to musel být teprve nářez ...... filmek o dvou (i když spíš o jedné) postavě koncipovaný tak, že vesmír ze začátku působí sice jako veelice úchvatné místo, ale o to více nebezpečně a studeně se ukáže posléze. Následné akční scény plné výborného ozvučení či "ohlušujícího" ticha fakt zapůsobí. Ještě budu tak 2 hodiny srovnávat dech! :-D 95%
Ironside: Na straně zákona (2013) (seriál)
We Are Men (2013) (seriál)
Velice průměrný seriál, který dle pilotu nemá co zajímavého nabídnout. Doporučuji s podobnou (chlapskou) tématikou sáhnout raději po vtipnějších Men At Work.
Odpojit (2012)
Výborná mozaika o současných nástrahách internetu, ukazující, jak lidé naleznou sami sebe až "díky" opravdu závažným problémům. Plus také za to, že se film v závěru nesnaží nikterak šokovat vyhroceným koncem, ale opravdu se zaměřuje na vyrovnání se s vlastními pohnutkami. Zručně natočené drama. 90%
Dads (2013) (seriál)
Tak jsem zklamán ... celou dobu jsem přemýšlel, jestli jen nemám špatnou náladu nebo zda mi něco uniká .... ale opravdu to nebylo vtipné. Seth MacFarlane a Seth Green zklamali na plné čáře! Z "podobných" komedií poslední doby (rodinná/pracovní tématika) to např. seriálům Better With You, Men at Work nebo dokonce Partners, Shit My Dad Says nesahá ani po kotníky. Hvězdička alespoň za sličnou asiatku.
Před půlnocí (2013)
Konečně REÁLNÁ "romance". Život prostě není pohádka a Jesse to snad Celine vysvětlil dostatečně (vtipné a zároveň smutně pravdivé sledovat ženské chování, když docházejí argumenty)!
Letadla (2013)
Hmmmm, nic inovátorského se samozřejmě nekoná! Původní Pixarovka (Auta) kompletně pod Disneym totiž znamená pouze průměrný animák. Na ten se sice kouká pěkně, ale vše je naprosto zbytečné (jde o tržby, my vímeeee) a vůbec bych se nedivil dalšímu ždímání nápadu např. ve filmech Lodě, Motorky, apod. Doba Pixaru je již bohužel opravdu neodvratně pryč! PALEC DOLŮ! :-(
Elysium (2013)
Jsem z premiéry naprosto unešen! Čekal jsem povedené scifi a dostalo se mi brilantního multižánrového zážitku. N. Blomkamp překvapil stejně jako s District 9, přičemž vedle M. Damona zaujali nejvíce J. Foster a S. Copley. Jedinou vadou na kráse byl lehce chaotický střih ke konci filmu, ale to už je dnešní móda stříhat souboje co nejrychleji a co nejvíce třást s kamerou. Jinak opravdu špičkové. 95%