Recenze (548)
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Pro mě film roku! 9/10
Trhliny (2009)
Excelentní herecké výkony Evy Green a Juno Temple! Dej je uplne prosty a jednoduchy coz dodava filmu krasu. 9/10
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Nadherne zpracovana stara klasika. 8/10
Hotel Transylvánie (2012)
Ano, muze se zdat ze tyhle animaky se opakuji porad dokola... Podobna animace, vtipy i scenare. Je tomu skutecne tak! Ale i tak z nich porad tecu! Viva la Sony Animation. 8/10
Black Books (2000) (seriál)
Zatím nejlepší seriál co jsem viděl... Moran je blázen. 10/10
Ruby Sparks (2012)
Zvrhle, nechtene, nadherne... 9/10
Čtyři slunce (2012)
JSEM RIKAL, ZE JE TO DEBIL... Naprosto nejlepsi drama roku 2012. Prekvapilo me mnoho zvratu a hlave syrove podani tohoto snimku. Nesmim zapomenout na komedialni vystupy v roli Madla. Vsechna cest a Punks not dead! 90%
Velká ryba (2003)
Nadherny pribeh! 90%
Rebelka (2012)
Po dlouhé době kvalitní animák u kterého se nedá předvídat vývoj děje a překvapí snad úplně všechny. Ti co cekaji milostnou zapletku budou zklamani. Perfektní soundtrack. 9/10
Žena ve vodě (2006)
Film mě naprosto nadchl a myslím, že Shyamalanovi nemůžu vytknout skoro nic. Perfektní výkon Paula Giamattia a nádherná Bryce Dallas Howard. 90%