Recenze (1 795)
Ip Man (2008)
Mistr Ip byl možná až moc velký geroj, jak všechny mlátil do kuličky, aniž by se zapotil. Jeho (hodně volně převyprávěný) životní příběh mne však zaujal. Krásná hudba, krásná výprava a u kung fu / kung fu vs. karate soubojů jsem ani nedýchal. Nikdy jsem nebyl fanouškem kung fu filmů (viděl jsem jeden a ten jsem zodpadoval), ale tento mne opravdu dostal. Asi hlavně proto, že to mělo příběh (duši, chcete-li) a nešlo pouze o to, jakýmkoli sebechatrnějším způsobem na sebe navázat sérii soubojů... 100%
Magnolia (1999)
Krásná hudba, skvělé herecké výkony, celý film pěkně ubíhá, divák sleduje vývoj všech příběhů a postav. A po titulkách si uvědomí, jestli toho nebylo nějak málo a že mu zpětně byly všechny postavy tak nějak volný... 80%
Švestka (2001) (divadelní záznam)
Tak je mi blbé, u každé hry psát, že patří k mým oblíbeným, ale je to prostě tak. Motyčka s podáváním ruky a s Japonci je kouzelný... 100%
Interstate 60 (2002)
Tahle kouzelná jízda mne bavila, hlavně díky bezvadnému Oldmanovi a Lloydovi, ale nějaký přesah pro mne bohužel nulový. Interstate 60 jen tak příjemně prošuměla kolem a sama sobě si udělila hodnocení... 60%
Nikdy to nevzdávej (2008)
Jedna hvězda za Hounsoua. Jinak to bylo něco strašného. Kýč všech kýčů... 20%
Mamma Mia! (2008)
Poprvé to bylo zklamání. Zřejmě ve světle toho všeobecného nadšení, které uvedení filmu v kinech provázelo. Na druhý pokus jsem si to užil. Skvělé obsazení i písničky... 90%
Underworld (2003)
Je to béčko. Je to děsný béčko. Dvě znepřátelené rasy, bojující proti sobě už stovky let, do toho zakázaná láska Romea a Julie. Děs. Ale kupodivu mně to nepřišlo tak stupidní a můj intelekt urážející jako třeba nedávno Resident Evil... 60%
Křeček (2012)
(Febio Fest) Obsah filmu byl vpravdě slibný, Křeček samotný mne však nebavil ani nijak jinak nebudil můj zájem. Vždyť to bylo o ničem... A "středometrážní" kategorie filmů mi alespoň podle dnešních tří filmů přijde taková alibistická, kdy je možno zužitkovat i slabý námět a příběh téměř v libovolném bodě beztrestně opustit (protože se přeci jedná o středometrážní film a není tu prostor všechno vysvětlit a dotáhnout do konce)... 50%
Výstava (2013)
(Febio Fest) Už asi jen projev režiséra mne odradil. Podivně vlezlého, žoviálního režiséra. Zřejmě i proto mu moc nebaštím, že to je film mající poukazovat na stav (česko)slovenského muzejnictví. Výstava na mne působila spíše jako fim natočený partou kamarádů, kteří se u toho bavili (a případná zábava diváka je věc sekundární), a nějakým záhadným způsobem se jim podařilo přibrat i dva známé herce. Nepovažuji ji rozhodně za nějaký seriózní filmařský pokus... 50%
Nářek (2012)
(Febio Fest) Nevím, jestli to mělo mít nějaký smysl. Když jsem zjistil, že nikdo nepromluví a že mi nebude souzeno Nářek pochopit, poddal jsem se únavě a klimbal. A pohled po sále mne přesvědčil o tom, že jsem nebyl sám... 0%