Recenze (1 857)
Zpověď (2011) (seriál)
Dokoukáno. A chce se mi zvesela pět: "Campy, campy, campy". Tak prý ne... To je ale zklamání...
Pasažéři (2016)
Ty jo... Kam se poděl Tyldumův nadhled?
Skyfall (2012)
Bond téměř ukotvený v realitě. Mně takový postoj téměř vyhovuje... 2,5 "nefanouškovské" hvězdy. To je dobré, ne?
Tenkrát v Americe (1984)
Život je sen a musíme se jím protrpět... 229 minut úctyhodné filmařiny, jakož i artistních a pseudoartistních momentů. Z hlediska věčnosti a kuřáka opia zřejmě nepodstatných...
Anděl Páně 2 (2016)
A skoro všichni se zlobíme na Trošku...
Habsburkové (2016) (seriál)
Zoufale povrchní a rádoby vtipné.
Příchozí (2016)
Krásně natočeno. Jistě. A co když mi Arrival nepřipadá ani kdovíjak chytrý, ani inspirativní? Obzvláště znám-li pracovní název filmu...
Macbeth (2015)
Liminalita. Oči chaosu. Shakespeare možná až v druhém plánu... Přesto však úchvatný.
Osm hrozných (2015)
Radostně zdvižený prostředník. Anebo něco jiného?
Samuraj (1967)
Směšné okamžiky (sledovačky, vyhazování odpadu atp.) prostě NEMOHOU převážit a znevážit úspornost a sošnost Samuraje... (3,5 dobově podmíněné hvězdičky).