Recenze (239)
Rebel bez příčiny (1955)
8/10 Je tomu už sice pár let, co jsem byl velký fanda Červeného trpaslíka a dal jsem si jeden závazek. Postupně vidět všechny filmy o kterých tam byla řeč. Díky tomu jsem viděl Bezstarostnou jízdu při niž se Kryton učil být bezstarostný. Nejoblíbenější film Krytona a Listera Casablancu. Čelisti, Občana Kanea. Rebel bez příčiny, Kryton se při něm učil rebelství, je nic víc, než skvělý film, který velice trefně a vystižně okomentoval Tsunami_X. P.S. Škoda, že neexistuje Noc v dámských sprchách nebo Pomsta surfujících sexywampů v bikinách. Nemluvě o Útoku smrtících angreštů.....
Drsňák (2001)
8/10 V Drsňákovi se Ki-duk vrací k Ptačí kleci a některá témata rozvíjí a jiná přidává. Pro mě osobně je velice těžké se vracet k jeho drsným, syrovým filmům, když jsem už viděl jeho lyricko - meditativní tvorbu. Těžko, přetěžko se chápe asijská kultura a s ní spojená mentalita. Ptačí klec ale vítězí na celá čáře a je to Kidukův nejlepší film z jeho rané éry.
Podfukáři (2004) (seriál)
9/10 Moje hodnocení je založené na jednom předpokladu. Musíte přistoupit na jejich hru. Potom vám zaručuji, že se budete královsky bavit. Tou jejich hrou míním to, že nebudete brát v potaz celkovou vykonstruovanost a líbivý styl pro oko diváka. Rozhodně to potěší ty, kteří nemají rádi neuzavřené epizody a nadávají nad Lost, BSG nebo PB. Pro mě takřka dokonalý seriál. Podotýkám ovšem, že se na něho musí dívat z nepatrně jiného úhlu, než na seriály, které teď hýbou světem.
Zkurvená noc (2003)
6/10 Nu co k tomu poznamenat? Snad jen, že je to pohodovka v sympatickém tempu, nepřekvapivá, neurážející a inspirovaná Pulp Fiction a Amores perros.
Puls (2006)
2/10 Název filmu: Pulse. Říkám si, co to sakra je? Musím to ověřit na své milované ČSFD. 54%. Nu to asi nebude nic pro mě. Mrknu na herce a hele Kristen Bell, Veronica Mars. Tak snad to dám..........Výsledek: tragický film, chcete-li remake japonského hororu. Ichabod tady píše.: Hodnocení z větší části je za Kristen Bell." Já dávám hodnocení jen za ni!
Pobřežní hlídka (2002)
7/10 Pro mě nejslabší Ki-duk. Vlastně po Krokodýlovi. Opustil svoji cestu a patrně chtěl udělat krok dál. Bohužel se krapek přepočítal a možná, že film i uspěchal. Ki-duk akční filmy prostě ne! Jenže všechno špatné je pro něco dobré. Podívejte na následující dva filmy.....
Luk (2005)
8/10 Jak typické, skoro ohraná písnička. Minimum slov, ale je řečeno vše a ještě mnohem víc. Jednoduše by se dalo říct, že to je film o ztrátách a nálezech. Toť vše........P.S. Velice podmanivý a líbivý hudební doprovod.
Horská hlídka (2004)
7/10 Tak trochu problematický film na udržení pozornosti. Je to dané hlavně místem a klimatickými podmínkami, přičemž si člověk připadá jako na konci světa. Přiznám se, že jsem ho zhlédnul na dvě etapy. A nebylo mi lehko u srdce. Hlídka vedla boj s větrnými mlýny.....Ale celkově je to hodně vydařený a temný film.
Ptačí klec (1998)
9/10 Jak jinak vynikající Ki-duk z rané tvorby, kde ještě není tolik symboliky jako v pozdějších výtvorech. Velice mě překvapil smírný konec. Nemůžu si pomoci, ale právě kvůli takovýmhle filmům miluji asijskou kinematografii a Kim má na tom asi největší podíl.
Interstate 60 (2002)
8/10 Taková novodobá pohádky se vším všudy, ale hodně dobrá pohádky. Nepřipadalo vám městečko právníků něčím povědomé? Cítil jsem si jako v Kafkově Procesu nebo Zámku.