Recenze (248)
Olověná vesta (1987)
Pokud doma mate dobrou repro soustavu doporucuji "ohulit" co to da, poznate co je to valecne peklo...
2001: Vesmírná odysea (1968)
Nevim nevim, ale tohle je na mne trochu prilis. Prvnich 15 minut se divat na skakajici opice? Mistre Kubricku? 5 minut bych pochopil, ale 15 minut? Neni to zbytecne? Bud jsem tento film nepochopil dost dobre, nebo neni dobry...Ocenuji krasne strihy, kameru a hudbu, ale...Nevim co rict, protoze jsem od snimku ocekaval neco uplne jineho, zaver jsem nepochopil a silu, podivat se na to podruhe jsem taky nemel. /// Tak podival jsem se jeste jednou a nazor nemenim, je to pro me proste tezko stravitelne
Vyvolávač deště (1997)
Dojemny snimek...Danny DeVito je proste skvely a kdyz ma okolo sebe herce takoveho kalibru(Voight, Rourke), hreje to na srdci, kdyz se clovek muze divat na takovy film. V nejblizsi dobe pujdu do knihkupectvi a koupim si nejakou knihu Johna Grishama
Střelec (1995)
Co dodat, nepucujte si, nedivejte se a ani se neptejte o cem to je. Je to skoda casu..1 hvezda ze stejneho duvodu jako tsunami_x a to za tu Prahu
Sniper (2002)
Neni "becko", ale v kategorii "normalnich" filmu se neprosadi. Jinak je zde dost dobra(!) kamera a hudba. Lindu Fiorentinu muzu a diky ni taky ty 2 hvezdy.
Odstřelovač (1993)
Je to jen takova "pohadka"...To asi jako vsechny filmy s vojenskym podtextem, ale tady je tech scen, ktery jsou nesmyslny, uplna hromada!
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Je to pro mne zklamani. Novodobe efekty tenhle film nezachrani, a to ani skvely Ron Perlman..Bohuzel
Vetřelec ³ (1992)
Je to jiny vetrelec nez vsichni cekali. Jsem za nej rad, protoze kdyby takovy nebyl, asi bych se na dalsi pribeh o vetrelcich netesil tolik. Kazdy film ma svoje kouzlo, a tenhle ma klasicke "Fincherovske"...
Vetřelec (1979)
Byl to pro me opravdovy filmovy a hlavne horrorovy zaitek. Bal sem se jeste dve noci po filmu a vzdycky sem si zabehl za maminkou a tatinkem do postele, kam sem si lehl...Ale stejne sem se necitil v bezpeci, proto sem porad smejdil ocima po stenach, jestli nekde nejakej ten vetrelec neni. Az takhle me vystrasil vetrelec. Kdyz se na tenhle filmm podivam ted, kdy jsem uz trosku vetsi, smekam!!!
Rudý úsvit (1984)
Na tenhle film nezapomenu. I kdyz je ve filmu hodne "blbosti", davam mu nejvyssi hodnoceni! Vyborny pribeh! Tenhle film shanim opravdu dlouho, od te doby, co ho davali na Nove, jakoby se uplne vyparil. Wolverine RULEZ!