Recenze (436)
Ještě větší blbec, než jsme doufali (1994)
Jedna s poslednich kreci ozivit Ludka, opet katastrofalne ztroskotala.
Nějak se to komplikuje (2009)
I starici maji sve touhy,sny ,predstavy a rozhodne nechteji nic vzdat.Aspon nejaka nadeje do budoucna,ze snad jeste zbydou i jine starosti ,nez zoufaly plac nad nezalozenym duchodovym pripojistenim.....
Repo Men (2010)
Zajimavy napad,slabsi spad,preumelkovany dej.Konec potesi.
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
Tak nejak jsem nic necekal a taky jsem nic zvlastniho nedostal,ale prezit se to da,jednou za dlouhou dobu se dockame i akce,jinak cekame zda nezapocne i romanek cloveka se strojem........Jinak "Davida"(Brian Austin Green) jsem od Beverly nevidel a musim rict ,ze zde me celkem pozitivne prekvapil.
Zmizení Alice Creedové (2009)
Hodne prehnanych stastnych nahod v zaveru srazi ,jinak pekne predstaveni tri hercu.
Iron Man (2008)
Ani jsem to nedokazal shlednout najednou,vzdy jsem usnul ,asi castecne nudou,ale porad jsem tomu daval sanci na nejaky poradny rozjezd,ale ani na poctvrte kdy jsem se dockal zdarne konce ,se zadne pozitivni zmeny nekonali.Efekty slusne,dejove nezazivne.
Noční let (2005)
Zase jsem po dlouhe dobe nepral te spravne strane,to bude asi averzi k politikum.Nebo me nesedla hlavni hrdinka,ktera mela ve sve naivnosti nejak moc stesti?Skoda ,ze nezustalo jen u letadla.Ono ty telefonaty v posledni vterine jsou uz velmi ohrane....
Cabin Fever 2 (2009)
Spise nez horror je to komedie,ale s velkou davkou slusnych nechutnosti.Clovek aby mel strach s dalsiho pokracovani ,kam se az nakaza rozsiri!zaver se nam teda nejak nepovedl.....
Chlupatá odplata (2010)
Dival jsem se na to s detmi a musim rict ,ze film skvele trefil svou cilovou skupinu a deti se smali po celou dobu.Proto osobni hodnoceni vypoustim a musim dat za uspech u svych divaku 4.Ja jsem si odtud pouze odnesl poznatek ,ze Brooke Shields je i ve svych letech stale k nakousnuti.
Čtvrtý druh (2009)
Sovam jsem nikdy neveril!!!