Recenze (749)
Zlaté časy rádia (1987)
Nostalgie, ale i spousta vtipných momentů. Moc fajn film.
Transformers 3 (2011)
Bay stvořil unikátní trilogii, vlhký sen fanoušků akční sci-fi, Godzill apod. Bojové scény jsou neuvěřitelně dobré. Nejen render robotů, ale i zvuk a hlavně kamera nutí diváky přestat žvýkat popcorn a sledovat tu vizuální nálož. Třetí díl má ve srovnání s dvěma předchozími nejvíc debilní děj - a to je co říct. Je obrovská škoda, že se tvůrci soustředili jen na dětské diváky.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Z nových dílů rozhodně nejlepší. Duch původních Star Wars je tu cítit absolutně nejvíc. Ze všech těch soubojů, válek, dramatických promluv, monster si ale nejvíc budu pamatovat vyleštěnou černou helmu, která dosedá v krásném detailu na tvář popáleného Anakina. Ffff, kchůůůů.
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Celé je to šíleně legrační, ale nejvíc mě baví telefonický rozhovor prezidentů USA a Ruska. Kubrick v žádném žánru nešlápl vedle.
Náhoda (1981)
Tykwer ve své Lole určitě čerpal z tohoto snímku, který říká: je to všechno náhoda. Stačí zmeškat vlak a váš život se může změnit.
Tři barvy: Červená (1994)
Kieslowski se mě víc dotýká svou tvorbou z Polska 80.let, ale Tři barvy jsou velice povedené. Modrá je nejvíc ženská, Bílá nejvíc tragikomická a Červená to krásně završuje.
Tři barvy: Bílá (1994)
Kieslowski se mě víc dotýká svou tvorbou z Polska 80.let, ale Tři barvy jsou velice povedené. Modrá je nejvíc ženská, Bílá nejvíc tragikomická a Červená to krásně završuje.
Tři barvy: Modrá (1993)
Kieslowski se mě víc dotýká svou tvorbou z Polska 80.let, ale Tři barvy jsou velice povedené. Modrá je nejvíc ženská, Bílá nejvíc tragikomická a Červená to krásně završuje.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Tenhle film mám rád nejen kvůli dechberoucímu finále.
Hook (1991)
Viděl jsem film jako dítě a moc jsem nechápal tu suitu kolem Petera Pana a Hooka. Ale bavil jsem se dobře.