Recenze (749)
Faunovo velmi pozdní odpoledne (1983)
Věčný lovec, který si hodně užil, ale "ještě nic neudělal" v podání skvělého Leoše Suchařípy. Zábavný film a přitom docela nekompromisní k mužskému pokolení.
Malý krámek hrůz (1986)
Malý krámek hrůz je především malý filmový klenot. Skvělé songy, zábavný děj, výborně vybraní herci a především zřejmě nejlepší animatronická loutka co jsem ve filmu viděl - Audrey II.
Vlk z Wall Street (2013)
Rozhodně zábavný film se skvělým obsazením, vtipnými i dramatickými scénami. Mám ale problém s vyzněním - ikdyž vím, že pohádky Scorsese moc netočí. Celkově se z Jordana Belforta dělá hrdina, ačkoliv nikdy nevytvořil jedinou hmatatelnou hodnotu. Ona "bouře" co měl sklidit vůbec nevyzněla zle a já se trochu obávám kolik mladých diváků si z postavy vezme příklad. Už tak je podobných vykuků dost.
Stopy ve sněhu (1997)
Už vím kde vzali inspiraci tvůrci prvních celovečerních Akt X. V této mrazivé detektivce s příjemnou hereckou sestavou a fotogenickým prostředím.
Petrolejové lampy (1971)
Syrové, promyšlené a přitom plné emocí, herecky brilantní. Patrně jeden z nejlepších českých filmů.
Etiketa (2004) (seriál)
Pro mě osobně tv klasika. Špačkova parta v čele s Turkem a Studenovským ve mě zanechala hlubokou stopu. Nejoblíbenější díl: pracovní pohovor.
Soumrak dne (1993)
Velice příjemný film. Hopkins a Thompsonová hrají svoje role na výbornou a táhnou tento hezky nasnímaný příběh o zkrocených citech.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Klasika a vrchol Jacksonovi ranné tvorby. Film nabitý morbiditou a vtipem. Must see pro každého fanouška hororu.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Hororová komedie s pár nezapomenutelnými scénami. Sam Raimi ve formě.
Vládce temnot (1987)
Dobrá mysteriózní hudba a kamera. Příliš dlouhý úvod než se něco stane. Lekačky, které moc nefungují. Neuspokojivý děj a nepříliš sympatické postavy.