Recenze (296)
Pro ptáčky (2000)
Tak tenhle krátkej animáček mě pobavil jako žádnej jinej :-D 100%
Zajdalen (2003)
Pohodovej animáček od Pixaru. A hlavně chytlavá písnička :-)
Agent v sukni (2000)
Jedna hvězda kvůli Martinu Lawrencovi. Mám ho totiž hrozně rád. Ale čemu se to Martine občas upisuješ? Máš na víc kamaráde.
Všude dobře, proč být doma (2009)
Sam Mendes je opravdu pan režisér. Ale tento film mě neoslnil tak jako ty ostatní.
500 dní se Summer (2009)
Milé překvapení. A to nejen jako film ale po herecké stránce.
Lítám v tom (2009)
Pro mě největší překvapení roku! Jason Reitman začíná být můj oblíbenec. Výborný režisér a ještě lepší scénárista. Thank You For Smoking, Juno a tedkonc Up In The Air. Na tomhle filmu je všecko super do poslední tečky. Herci jsou geniální. A že jich tam není málo. 5* zasloužených.
Slečna zamilovaná (2009)
Praštěná křížovkářka Sandra Bullock, nerozvážný kameraman Bradley Cooper a ''hrdinský'' reportér Thomas Haden Church. Na začátku jsem si řekl: Tak tohle skončí tak, že spolu zůstanou a bla bla bla. Ale kdeže! Překvapil mě jak děj tak i konec. Oddechovka jak se patří.
Horší už to nebude (2006)
Tak Will Ferrell mě mile překvapil. Takovýto herecký výkon sem nečekal. Od tohoto filmu sem nemohl odtrhnout oči. Nejprve člověk nechápe, a když to postupem času zapadá dohromady je to něco vynikajícího. Nemůžu se ale rozhodnout do jakého žánru to mám zařadit. Komedie? Tragédie? To je jedno! Film je sám o sobě skvělý.
Lepší už to nebude (1997)
Od začátku až do konce hraje Jack Nicholson prim! K tomu přidejme ostatní herce, vynikající scénář a dostaneme tuto dechberoucí komedii.
Nezvratný osud 4 (2009)
Velmi slabé. Po třech dílech který byly dobrý, tak tohle je opravdu hrůza. Nic mě nezaujalo. Ani masakry lidí, kerý mě v předchozích dílech bavili.