Recenze (2 982)
Zahradnictví: Nápadník (2017)
,,Kočenko, to je jedinej skutečnej zázrak, kterej můžeš v tomhle životě prožít.´´ Na této trilogii je zajímavé, že je každý film prakticky o něčem jiném. A poslední vážně už trochu připomíná Pelíšky.
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Ve své době jeden z nejlepších seriálů. Viděla jsem všechny díly. Nejvíc mě bavilo věčné pošťuchování dvou hlavních představitelů Nicka a Sylvie.
Sousedi (2014)
Aniž bych to tušila, viděla jsem nejdřív 2. díl. A také se mi líbil víc, než tento.
Sousedi 2 (2016)
V tomto případě 2.díl předčil ten 1. Líbil se mi víc.
Gumáci (1994) (seriál)
Byl to dobrý nápaditý pořad, nebo tedy aspoň na začátku.
Panelový svět (2015)
Tak to je klasika. ,,Nevím, proč bych měl platit za něco, co nepoužívám.´´ Pro mě zajímavý pohled do života obyčejných lidí, spadající do KND.
Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego (2011) (hudební videoklip)
Úžasně skvělá a chytlavá písnička.
Kadeřnictví - Je rozumné vstoupit dvakrát do stejné řeky? (2018) (epizoda)
Tady je špatný název, patří tam - Je rozumné vstoupit dvakrát do stejné řeky?
Kadeřnictví - Je správné kontrolovat partnerovi mobil? (2018) (epizoda)
No to tedy byla semetrika. Mít takovou matku, tak nevím.
První republika - Díl šestý (2018) (epizoda)
Za mně tedy hodně slabý díl.