Recenze (8 460)
Titanik: 20 let poté s Jamesem Cameronem (2017) (TV film)
Fascinující dokument a návrat.
Saljut-7 (2017)
Nějak mě to neuchvatilo, neříkám ze filmy na tenhle způsob jsou zlé ale mě tady ten dramatický vesmírný příběh prostě za srdce nevzal. I když je snaha aby byl smutný a příběh co nejlíp natočený mě za srdce nechytl.
Náš přítel (2019)
Takový zajímavý a nezajímavý film, příběh byl zvláštní. Herecky slušný ale nebralo mě to.
Ztracená sestra (2020) (TV film)
Bože asi umřu hrozný film, nuda příběh prostě herci všechno.
Co jsme komu všichni udělali? (2022)
Bál jsem se třetí ho dilu strašně moc, ale nezklamal, opět skvělá zábava a plno srandy. Tahle rodina je prostě šílená a to se mi hrozně libi.
Kde zpívají raci (2022)
Upřímně jsem čekal strašně moc a dostal málo, hudba mě zklamala strašně, příběh měl srdíčko a napětí ale nenašel jsem tam tu jiskru krásy a překvapení, což je škoda. Možná téhle holce z bažiny dám ještě šanci ale zatim bohužel pro me oči a uši velké zklamání.
Rod Draka (2022) (seriál)
Ještě jsem nedojel hry o trůny ale tahle první série byla fantastická dračí výprava. Těším se na další sérii. Skvěle natočené a skvěle provedené.
Pekelná díra (2022)
Nuda, chvílemi zajímavé jinak nuda, moc se tenhle křesťanský film nepovedl.
Taxi Girls (1979)
Pozavirat a pak takova lacina šukačka, jednoduchý obyčejný eroticky film.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora (2022) (seriál)
Jako bych viděl moderní věřte nevěřte, úvod byl nejlepší a hlavně kouzelná skříňka. Jinak každý příběh měl svoje kouzlo hodně slušné atmosféry, strachu napětí a zajímavosti. Akorát je škoda že to nebylo typický dech berouci. Přesto hodně dobře zpracované díla.