Recenze (8 460)
Výheň (2007)
Hrozný i když nerad ale prostě béčkové filmy se musí točit ale někdy dokážou solidně překvapit a potěšit tady se tak nestalo v ničem.
Sněhová nadílka (2009)
No žádná bomba předávkování či zábavy se nekonala.
Machete zabíjí (2013)
Odporné, nudné zlatá jednička ta měla hodně do sebe tady se posralo úplně všechno.
Machete (2010)
Dokonalejší podívaná kde krev je dostatek akce super herci dost cool.
Tělo na tělo (2002)
Stylový ale nepřekvapí.
Báječní a bohatí (1987) (seriál)
Další nesmyslně dlouhý až moc dlouhý seriál viděl někdo všechno já se přiznám že jen pár momentu a stačilo nezkutečně dlouhá doba před smrti.
Teletubbies (1997) (seriál)
Vyhulení a totálně zmagořelé je tohle natočení a ty díly nechápu co je pořád vedlo natáčet.
Banshee (2013) (seriál)
Další seriál který má úplně vše ke spokojenosti, příběh dokonalé zamotaný a suprový od prvních minut kde mě i žere že seriál je krátký, herecky je seriál strašně dobře vybraný a šerif se nenudí ani v přítomnosti žen no nejvíc jsem stejně žral herce Hoon Lee byl nejlepší zábavný prostě super. Prostředí málo města je bombové a zavede nás hodně hluboko, celkový seriál je super se vším co nabízí a patří mezi ty co ohromily během sekundy a proto TOP, jen říkám že bych si ho přál i delší hrozně to uteklo ale místo ve sbírce má právem. Každá postava je důležitá a skvělá, hudba je v pohodě prostě chválím chtěl bych ještě víc dílu.
Matilda (1996)
Nic moc Matildo nepřesvědčila si vůbec.
Letiště (2006) (seriál)
Česká nuda na letišti kde není ani zajímavý humor ani snaha seriálu něco ukázat prostě nic viděno pár dílu ještě že tak.