Recenze (8 460)
Na stojáka (2004) (pořad)
Teda já to dvakrát nežeru bohužel.
Kongo (1995)
Tenhle příběh chce byt tak dokonale dobrý až není a je to opičí průměr.
The Wicked (2013)
Slabší čarodějnická podívaná ale ve finále se zalíbila měla svoje hororové kouzlo.
Sorority Party Massacre (2012)
No tak holky co to mělo jako být a pán detektiv tohle se vám nepovedlo.
Sněžní psi (2002)
Komedie která sice je hloupější a hraje vyloženě na humor a slušný příběh se hodně zalíbila a povedla,Cuba je nečekaný herec který potěšil a sněhu si užil v plné parádě.
Mimic 3: Sentinel (2003)
No švab ala nuda třetí šance nebrala už vůbec.
Mimic 2 (2001)
Pokračování se nese v nudném a nezajímavém duchu nepovedlo se.
Mimic (1997)
Velký brouček v akci normál.
Dokonalý smysl (2011)
Příběh o nákaza mě nevytrhl ze židle a byl slušný. Poznávaní dvojice bylo zajímavé a tím to i skončilo.
Hledám přítele pro konec světa (2012)
Tak tohle se fakt nepovedlo a ne jenom to vždyť to nebylo vůbec dobře promyšlené a já se těžce nudil. Herecky super a možná i příběh se snaží dobře ukázat na světle ale ne tohle mě nebralo zrovna.