Recenze (8 460)
Casper (1996) (seriál)
Mnohem povedenější jako předchůdce.
Casper and the Angels (1979) (seriál)
V pohodě.
Casper (1995)
Super rodinná jemně strašidelná podívaná dalo se to je to prostě roztomilé.
Superman (1993) (seriál)
Příběh je známy a super a tady to neshazuji a jsem rád za možnost to vidět ale není to ono, po všech možných kryptonských akcích jsem přece jenom celkem zklamaný. Herecky se dalo přežít a hudba taky a příběh se snažil akčně valit v seriálu a jsou momenty co jsem měl rád ale prostě snad v budoucnu tenhle seriál dostane ještě šanci ale o tom už silně pochybuji. Prostě nejslabší supermanův pokus, není to ono ještě že na to přišli tvůrci brzo.
Oggy a škodíci (2013)
Seriál mě bral a šlo se dívat ale samotný film už ne tohle se nepovedlo.
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Zabijáci tohle se celkem povedlo, díky krátkým minutám se dá dívat a přežít tuhle bláznivou věcičku.
Kouzelný měšec (1996)
Známa pohádka jako vlastní boty ale ty boty jsou mnohem lepší jak tahle pohádka.
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Další pokus a super komedii, ale opět se prostě nepovedlo.
Utopenec na útěku (1998)
Parodie která se v mých očích fakt nepovedla nuda.
Bod zlomu (2015)
Tohle je úplně jiná jízda akčního nářezu, Teresa skvěla a zbytek herců bomba a já jsem si adrenalin užil taky.