Recenze (8 460)
Mayday (2023)
Skvělý film, nouzové přistání se promění v ještě v větší peklo než turbulence. Gerard opět zahrál skvělé.
Medvěd na koksu (2023)
Bože taková p.... Hrozná nuda, hrozně špatný příběh. Herci katastrofa.
Na křídlech lásky (2023)
Pěkný příběh, příjemná hudba, nádherné prostředí, laciný námět a několikrát ohrané téma,ale prostě mě se to líbilo.
Někdo klepe na dveře (2023)
Takový zvláštní film, jako příběh skvělý ale i ne, hodně věcí se nepovedlo co se týče záběru smrti nebo apokalypsa, trochu více dramatu a šlo by to postupně nahoru. Je to škoda mělo to potenciál.
Nic není, jak se zdá (2023)
Jsou typy filmu co vás dostanou, hudbou záběrem nebo hereckým výkonem, tady celou dobu nudné ticho nezáživné.
Ostrov (2023)
Och Češi, škoda herce, protože Langmajer je jediný důvod dokoukat film do konce.
Pornhub: Sex, prachy a internet (2023)
Bože úplně zbytečná sračka natočená.
Pozlátko (2023) (seriál)
Skvělá podívaná, trošku mi to připomínalo outer Banks ale vůbec nevadí. Skvěle herecké obsazení, napínavý dramatický příběh. Bohatí a chudí nešlo nikdy dohromady.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Vin diesel je nesmrtelný člověk bohužel, už dávno to nemá nic společného se závody, už je to kruh kdy vždycky nějaké rodinné koleno vyleze a chce se pomstít a to i tím stylem že se vrátíme zpět o pár dílů. Vzpomínka na Briana je vždycky srdeční záležitost. Ve směs byl celý film jedna velká akční šílená podívaná, ale ten konec doprdele jako vážně? Mega přehnaná událost, věřím že se sejdeme ještě pod vodou na měsíci, a nevím co všechno ,ubrat a nepřehánět. Prostě peníze dělají svoje.
See You on Venus (2023)
Pěkný příběh, celkem pěkný film, zajímavý zapeklitý pohled na svět. Bavil jsem se a užil si to. Herci potěšili.