Recenze (8 460)
Miluji tě, Beth Cooperová (2009)
Slušná komedie, v pohodě herecký výkon sem tam trocha humoru prostě se povedlo.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Tak dlouho jsem se u seriálu nezasmál až u tohohle tohle je nabité energii a obrovská špička v seriálech.
Miss Březen (2009)
Ano máš holku ale co si spinkal se vše změnilo a tak začíná solidní jízda za ženou snů.
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Tuhle rodinu žeru prostě.
Mládí v hajzlu (2009)
Ano mládi je totálně v hajzlu.
Moje krev (2009)
Začátek se mi moc líbil sympatická mlada slečna až moc sympaticky kluk co ji pomůže a náhle je zněj mučitel co pěstuje nějakou pošahanou zahrádku a kláti vlastní mámu a nakonec se z toho vyklube katastrofa. Cely film prostě neměl hlavu ani patu.
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Řekl bych že byl rok mezi rokem kdy vládli nejlepší animáky filmové zábavě protože jsme každou chvíli dostávali solidní podívanou super příběhy a plno super barev a tedy ten patří mezi lepší světlo.
Moon (2009)
Další pro mě těžká nuda kde fakt ani vítr nezafoukne.
Mortified (2009)
Zahrajem si na schovku a bum bac blbost.
Mrtví mezi námi (2009)
Horor a duchové mají vždycky co nabídnou ale tohle nebude bohužel ten případ, a každé vysvobození otvírá horší zlo než vůbec čekáte.