Recenze (8 460)
Sputnik (2020)
Zajimava podívaná, začátek hodně navnadil ale potom koukat na mimozemšťana a vojáky, už nebyla taková zábava. Rozhodně se povedlo ale tohle mohlo být rozhodně mnohem lepší.
Úžasní Ambersonovi (2002) (TV film)
Bože dlouho jsem neviděl zase takovou blbost, divný příběh hrozně špatně období na film to já nemusím. Herci se dvakrát nepřevedly.
Ďábel nosí Pradu (2006)
Katastrofa, nesympaticka hlavní herečka, vůbec se do filmu a daného příběhu módy luxusního oblečení nehodila. Nepřitažlivá žena, žádná změna při změně oblečení neproběhla. Hrozný film, zbytek herců skvělých ale paní obluda hrůza. První se nauč chodit v penězích a pak hrej ve filmu.
Nasha (2013)
Obluda co si myslí že je sexi, hrozný film, hrozný příběh nesympaticka herečka.
Škola hrůzy (2018)
Křesťanky přišel navštivit bubu, hrozná nuda. Nepříjemní a nudní herci, žádna pořádna atmosféra.
Hříšná touha (2020) (seriál)
Šílené, napínavé, vášnivě, dramatické, sexi, prostě dobře natočené. Herečky krásné přitažlivé ženy, herci skvělý, příběh dlouhý plných zvratů a nečekaných momentů, prostě skvělá podívaná.
Cry Havoc (2020)
Snaha na krvavý horor tam byla ale to bylo vše, záběry byly celkem slušně ale jako příběh nudný. Prostředí zvláštně nesimpaticke.
Relikvie (2020)
Babka zabijačka, dům plny temnot, jako příběh je slušný a atmosféra celkem povedená ale určitě se mohlo dostat víc strachu. Ale dobrý jednou za čas proč ne.
Crocodile Island (2020)
Hodně slabý příběh, krokodyl byl hodně špatný, herci byli hodně špatní. Příběh byl nesmyslný, jediné pozitivní bylo koukat na ostrov.
Špatný soused (2019) (TV film)
Sexy žena neudělá dobrý film pokud je totálně vylízana a mimo svět, tak špatný film. Kamera velká že by si ji všiml i slepý člověk, příběh nudný, celé to bylo špatně.