Recenze (278)
Avengers: Endgame (2019)
Něco prostě neuvěřitelného. Jste v napětí, chce se vám brečer, smějete se. Dokonalé završení. Asi nejvíc mě ale zklamalo SPOOOOOOOOOILER (že se captain marvel objevila jen na začátku a na konci..což mě celkem mrzelo jelikož jsem "žral" její vlastní film). Jinak už se těším na novou Black Widow, Spideiho a Guardiany.
Nedotknutelní (2011)
Poutavý příběh, spousta humoru a neskutečně krásná a poutavá hudba po celou dobu.
Pán času (2005) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších sci-fi seriálu a seriálů vůbec :) Tolik příběhů. Každý díl je v něčem originální a jedinečný.Řekl bych že Doctor Who nemá konkurenci. Stačilo mi vidět pár dílů a stal jsem se na mě tak závislý že to ani není možné. Doporučuji každému!!
Černá zmije - Černá zmije IV (1989) (série)
Po první řadě je tato řada druhá nejlepší. Skvělý britský humor
Vánoční koleda u Černé zmije (1988) (TV film)
Je tu plno známých postav z minulých dílu což je velké + . Ze začátku film nic moc ale až došlo na předky tak se to pořádně rozjelo.
Černá zmije - The Black Adder (1983) (série)
První série Černé zmije je asi nejlepší ze všech
Bestián: Kupředu, zpátky jen krok! (1999)
Skvělý příběh o stroji času kde nechybí ani vtipný Rowan Atkinson
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Výborný seriál na pondělní večery, který dokáže pobavit
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Výborný krimi komediální seriál u ke kterému můžete klidně dojít v půlce a i tak vás zaujme svou vážností a občasným humorem. Herce jsem do ted neznal a neviděl ani v jiných filmech ale v tomto seriálu mě všeci zaujali tím jak hrají.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
skvěle natočený film v hlavní roli Johnny Depp který se to role Sweeneyho Todda skvěle hodil. Příběh byl dobrý a na konci skvělá zápletka, kde zemřely všechny postavy až na mladého chlapce a jeho dívku a poskoka.