Recenze (23)
Jedna ruka netleská (2003)
Brilantní černá komedie. Dokázala bych tvrdit, že Marek Taclík svým výkonem zastínil samotného Jiřího Macháčka.
Liga výjimečných (2003)
čekala jsem mnohem víc, dočkala jsem se šílenýho patosu. "Jsem nesmrtelný, ale nejsem gazela."
Andělská tvář (2001)
Nic moc.
Identita (2003)
Fakt hustej film, trvalo mi docela dlouho než jsme se zorientovala, hodně dobře promyšlenej snímek, teda až na toho malýho kluka s hrabičkama..to bylo směšný
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Je až k nevíře, co všechno ten chlap dokázal. Oblíbila jsem si úvodní titulky a příjemnou atmosféru.
Resident Evil (2002)
Myslim, že je to něco jako Kostka ovšem mimo kostku. Některé stejné scény a stejně všichni skončí stejně.
Minority Report (2002)
po dlouhé době zase film, který má hlavu a patu a v němž exceluje neohrožený hrdina Cruise
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
*** andílci nezklamali, ale Demi Moore nemá na plátně už co dělat!
Pupendo (2003)
Tento film byl pro mě tvrdým zklamáním. Poměrně suchý nevtipný humor, jestli někdo někdy řekl, že je Pupendo lepší než Pelíšky, tak s ním vážně nemohu souhlasit.
Červený drak (2002)
Ze všech třech "Hannibalů" byl tenhle nejlepší, protože Ralph Fiennes rulez!!!!!!!!