Recenze (3 513)
Chorus (2015)
Veľmi smutné .. priam bolestivé.
Uprchlík na malinové loďce (2014)
Niekedy sa to tvári až moc pošahane, a vzápätí to po mne chce, aby som to brala vážne .. ale v konečnom dôsledku je to celkom príjemný snímok. Apropo, malinové loďky by určite aj mne chutili, stavím sa.
Tina a Vore (2018)
Hlavne o odlišnosti .. veľmi pôsobivý film a vskutku vydarený.
Tak daleko, tak blízko (2014)
Nepoučuje, nesúdi, nerieši ... len ukazuje.
Arytmie (2017)
Toto je tak obyčajné, až je to úplne skutočné .. čo sa týka práce, ale aj vzťahu. Skrátka obyčajný život. Herecky mi to prišlo miestami strojené, hlavne na začiatku filmu. 3,5*
Yesterday (2019)
Milý romantický film s príjemnými pesničkami a s originálnym nápadom ... ale Boyle? to ako vážne? 3,5*
Life in a Year (2020)
V živote by som nepovedala, že Jaden - multižánrový hudobník, ktorý usilovne pracuje na záchrane planéty Zem - Smith sa dá na takéto niečo. No a Okorn podľa čsfd a imdb natočil jeden slovinský a dva poľské filmy (jeden z nich nebol vôbec marný), tak aký debut? Apropo, v tejto dobe, ktorá je plná takýchto filmov je ťažké prísť s niečim novým, takže tak.
Vykopávky (2021)
Na svete je milión príbehov, o ktorých nemáte ani poňatie, o to viac vás potešia filmy o nich. Dobré filmy. A toto je ten prípad. Vyrozprávanie príbehu skvelo spracované, herecké výkony bez chýb, kostýmy lahodiace oku .. no a že to Stone výborne vie s atmosférou a náladou, dokázal už vo svojej prvotine.
Pod olivovníky (1994)
Ja sa tej Tahereh ani nedivím, však ten Hossein išiel po nej ako pes po údenom, a tie jeho reči začali postupne otravovať aj mňa. Táto tretia časť je z celej trilógie síce najslabšia, ale stále je to typický Kiarostami a ten ma baví. Apropo, scéna s rozdávaním čaju filmárom sa mi veľmi páčila.
Lucy (2014)
Na úplnom začiatku trošku komédia, drvivú väčšinu akčný thriller, neskôr sci-fi a na malú chvíľku hádam aj horor ... na túto Bessonovu melu som sa nejako nevedela naladiť. Originálne to bolo, to áno, no len nebavilo ma to.