Recenze (3 513)
25 let neviny (2020)
Z toho všetkého videného mi vychádza, že vlastne za všetko mohla suseda Dorotha. A koľko takýchto Komendov je po celom svete. Silná vec. Poliaci zase potvrdili, že vedia .. a dosť dobre. Odporúčam!
Šarlatán (2020)
V podstate mi nič na tom filme nevadilo, ani ten vymyslený koniec ma neiritoval. Atmosféra filmu príjemná, kamera vskutku pekná, herecky veľmi vydarené .. bavilo ma to, hlavne diagnostika samotného Mikoláška. Ten by sa mi teraz veru zišiel, flaštičku zadovážim.
Kmen (2014)
Osobne si myslím, že aj s titulkami by tento film nebol marný ... aj keď by určite stratil na svojej atraktivite. Zaujímavá vec, odporúčam.
Bang Bang Club (2010)
Fúha .. absolútne nič z tohto filmu sa mi nedostalo pod kožu, nemalo to pre mňa správnu atmosféru, pocitovo nula bodov, neuverila som tomu. Bohvie, aká bola kniha, lebo v príbehu chyba nebola .. myslím si. 2,5*
Angst (1983)
Celkom slušný ponor do jednej chorej hlavy. Spracovanie zaujímavé, hudba fantastická, zjav hlavného herca vyhovujúci. Jediné čo mi liezlo na nervy, bola nečinnosť obetí .. mladá akoby bola sama chromá nie ten jej brat. Ináč, hlavne v druhej polovici filmu, sa ten Erwin vážne fyzicky dorobil. 3,5*
Zůstaň nablízku (2017)
Veľmi odľahčené, ale so zaujímavým prepojením so Star Trekom a šikovnou Dakotou.
Nestřílejte! (2018)
Zručne natočený zaujímavý príbeh plný nemohúcnosti a beznádeje, ktorý je určite viac o ľuďoch, ako o tom, čo sa vtedy stalo.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Schopný, chytrý, drzý, pohotový .. mohol by robiť toľko vecí .. veď aj robil, až do extrému. A ešte aj výborný herec to bol. A to isté sa dá povedať aj o Maciejovi. A Komasa tiež nie je vôbec marný. Je to dosť dlhé, ale zaujímavé a nenudí to.
Zátah: Vykoupení (2011)
Wau .. v tom baráku sa nikto s nikým nemaznal. Tie preukrutné bitky boli primerane prekladané malými chvíľkami kľudu, takže som sa mohla nadýchnuť .. celkom ma to bavilo. 3,5*
Hyeobsang (2018)
Príbeh nenudí, spracovanie slušné, Bin Hyeon skvelý.