Recenze (390)
Barbar Conan (1982)
Docela dobrý, ale když to neuvidíte, nic se nestane!!!
Barry Lyndon (1975)
Ano, stopaz filmu je ponekud dlouha... ale ja se rozhodne nenudila! Kubrick je pro mne totalni zahada - dokaze natocit Barryho Lyndona a zaroven Mechanicky pomeranc - a oboje je V-Y-B-O-R-N-E! Na Barrym me jako obvykle dostala atmosfera (kamera, svicky, kostymy, hudba) zde se neda nic vytknout. I sam pribeh je velmi velmi dobry. Navic zde hral P. Magee (Mr Alexander z Clockworku). Co dodat - za pet!!!!!! Poprve za zivot jsem mela pocit, ze vidím dokument z historie a ne historicky film!!!
Batman (1989)
wow! Tim Burton je fakt nej!
Batman a Robin (1997)
Tohle jsem nikdy nedokoukala do konce! Vidět Umu Thurman, jak přehrává .... to bych nemusela přežít!!!
Batman navždy (1995)
odpad je prostě odpad! Aneb VRAŤ SE BURTONE!!!
Batman se vrací (1992)
POřád ještě poklad oproti následujícím odpudivým dílům...
Beetlejuice (1988)
Jak se tohle může někomu nelíbit... Nejlepší duchařina, co znám!!
Bezstarostná jízda (1969)
Super, ale spíše pro generaci mých rodičů. Mě už tak nezaujmou mnohé narážky na tehdy aktuálůní problémy... Ale stejně super! Film, který dal filmu Jacka Nicholsona snad ani jiné hodnocení nemůže dostat!!§
Big Lebowski (1998)
Big Lebowski je film, ktery mne prinutil se naucit vyslovovat jmeno STEVE BUSCEMI :-). To, ze jsou Coenove machri snad vedi vsichni, ale takovyhle mix vseho, co mame na filmu radi , je preci jenom ojedinely.
Bílá paní (1965)
dobrá komedie od dobrého režiséra!!