Recenze (777)
Vzpoura strojů (1986)
Tohle jsem měl na originál VHSce a s kámošema u videa jsme na to čučeli poměrně často. Kultovní záležitost. A navíc skvělá hudba od ACDC! 65% - 3***
Mladé pušky (1988)
Jeden z mála kvalitních, mladých westernů. Nic víc, nic míň. 60% - 3***
Faunův labyrint (2006)
Tahle ponurá fantasy má dvě zbraně těžkého kalibru. Hustou, beznadějnou až stísněnou atmosféru a geniální hudbu. Pokud Del Toro nezkazí Hobita, může se právem vydávat za režisérskou smetánku. 85% - 4****
Blade 2 (2002)
"Blejd dvojka" se mi líbila ještě o něco víc, než první díl. Del Toro udělal kus poctivé práce a opět obsadil svého oblíbence Perlmana. V mých očích měl překvapivě největší charisma ten Bladeovo soupeř - Noumack (nebo jak se to píše). 85% - 4****
Blade (1998)
Zrození upírské legendy. Pomalu pohasínající kariéra Wesleyho Snipese dostala s Bladem zcela nový směr a jemu životní roli. Kultovní záležitost jak sviňa. 80% - 4****
Kruh (2002)
Wow, takhle vysoké hodnocení jsem nečekal. Horor s výbornou atmosférou a s pár delikátními lekačkami. Bohužel nic víc mi nenabídnul a to ho řadí jen mezi lehce nadprůměrné snímky svého žánru. 55% - 3***
Beowulf (2007)
Tímto směrem se kinematografie určitě nebude vydávat. A to je sakra dobře. Jak mají vypadat animované hrané postavy nám předvedl Cameron v Avatarovi. Tohle je o několik levelů slabší. 45% - 2**
Gia (1998) (TV film)
Téma "modelky" je mi úplně cizí a možná proto se mě tenhle film vůbec nedotknul. Ikdyž Angelina předvádí jeden ze svých nejlepších hereckých výkonů, nudil jsem se až moc. 40% - 2**
Telefonní budka (2002)
Joel Schumacher umí natočit podstatně lepší filmy. Stejně jako podstatně lépe umí zahrát i C. Farrell. Není to špatný film, ale za celou dobu ve mě nevydoloval jedinou emoci. Body získává originálním scénářem. 55% - 3***
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Nejnudnější film s mým oblíbencem Collinem Farrellem. M.Rodriguez je sice sexy, ale ani ona mě zde nebavila, tak jak jsem si představoval. 45% - 2**