Recenze (965)
Ryba jménem Wanda (1988)
Aplikování pythonovské absurdity na americky střiženou komedii se neobešlo úplně bez komplikací,ale i tak jde o skvělou zábavu plnou nadšených hereckých výkonů.A to se sakra počítá!
Metropie (2009)
Velice,velice originální film,který je zhruba tak animákem,jako Allenova Annie Hall čistou komedií.Ano,ten film je naanimovaný,ale způsobem naprosto nevídaným,který se vzpírá škatulkování,ostatně jako celý příběh,který možná postrádá sofistikovaný scénář,který by si zasložil,ale i tak je narativně,technicky i strukturně strašně zajímavý.Po prvním zhlédnutí silnější čtyři a těším se na podrobnější zkoumání.
Zelig (1983)
Woody Allen povýšil mystifikaci na žánr způsobem vídaným doposud jen v Divadle Járy Cimrmana.Zelig je naprosto kouzelný film přeplněný skvělými scénkami,klidně mohl být delší,ale to by se zase podepsalo na jeho smrtícím tempu.Jeden z vrcholů Woodyho tvorby.
Alice (1990)
Jeden z nejslabších Woodyho filmů vůbec.Absolutně nezajímavá duchařská story,na které je dobrá maximálně Mia Farrow.Ve své době jedno z mých nejvýraznějších diváckých zklamání,protože do té doby mě Allen nezklamal ani jednou.
Pozor na Harryho (1997)
Allenův nejlepší snímek za posledních patnáct let,možná spolu s Match Point.Originální,vtipné,allenovské až na kost.
Romance o zamilovaných (1974)
Do značné míry naprosto zapomenutý film,na který já osobně asi nikdy nezapomenu.Kombinace sovětský a muzikál může na někoho působit odstrašujícím dojmem,ale funguje náramně.Škoda,že podruhé ten film asi nikdy neuvidím,ale možná je to dobře,protože by nemusel fungovat tak dobře.
Cesta draka (1972)
Souboj Chucka Norrise a Bruce Lee? Už jen kvůli tomu nejhodnotnější Leeův film.
Majestic (2001)
Vybroušený filmový diamant,který dává vzpomenout na filmovou krásu let dávno minulých.Můj nejoblíbenější Darabontův film,tady se totiž naplno ukázala šíře jeho filmařských dovedností.
Nebojte se tmy (2010)
Sirotčinci jsem dal tři a tohle je ještě slabší.Takže není co řešit.
Exterminátor (1990)
Zatímco Komando mě po určitém čase a asi sedmi zhlédnutích totálně přestalo bavit,Exterminátor zraje jako víno.Je to béčko toho nejtěžšího kalibru,brutální,politicky nekorektní a neskutečně zvrhle zábavné.A bavím se u něj dodnes.