Recenze (314)
Fakjů pane učiteli (2013)
No kravina všech kravin, ale že to dělali Němci, tak to nedopadlo úplně nejhůř. Určitě bych film nedoporučil vůbec nikomu.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Taková hezká pohádka pro malé a možná i pro velké fanoušky nenáročné podívané.
Dunkerk (2017)
Skvělý válečný snímek! Především jsem rád, že jsem se nedíval na nějaké přihlouplé love story á la Pearl Harbor. Díval jsem se na minimalistický, hudebně skvělý válečný film o jedné evakuaci.
John Wick 2 (2017)
Brutální akční nářez!
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Pokud budu věřit tomu, že přesně takto to chtěl Mel natočit, že prostě film rozdělí na dvě kýčovité půlky, tak asi v pořádku. První půlka je tedy červená knihovna jak z TV Barrandov a ta druhá je dost brutální válečná vřava. U ní bych především vyzvedl perfektní až mrazivou atmosféru. Příjezd vojáků na Okinawu a první setkání s zdevastovanou rotou, kdy kolem všech přejíždí náklaďáky plné mrtvol padlých vojáků nebo první výstup na útes k obranné linii Japonců, kde panuje tak hustá atmosféra, že na místě bych se z ní asi pos*al a do toho lehce hororové prvky čti lekačky jako Desmondův sen nebo bloudění v tunelech Japonců, tak za mě jednoznačně palec nahoru!
Pasažéři (2016)
2,5* - Začátek je zajímavý, prostřední část film romantický a konec je klasický.. Každopádně jako film jednoho večera poslouží dobře.
Příchozí (2016)
Moc nechápu ta vysoká hodnocení, ale to je fuk, je to čistě subjektivní pohled. Za mě každopádně nudné, neoriginální sci-fi, které je úplně o ničem. Sto% ztráta času. Tečka.
Dívka ve vlaku (2016)
Za mě klidně 4*! Knižní předlohu jsem nečetl a Zmizelou jsem neviděl (v komentářích hodně zmiňovaný film), takže ničím nepolíbený a nezaujatý divák jsem se nechal snadno pohltit zajímavým thrillerem se slušnou atmosférou.
Sedm statečných (2016)
Docela slabota. Sice jsem původních Sedm statečných neviděl (western není můj šálek kávy) a i tak jsem pochopil, že se nejedná o nějaký remake, ale jen spíše o převzetí námětu. A to dost asi nevyužitého námětu, protože nic moc hlavní padouch, slabá zápletka, tak trochu absurdní motivace té divné skupinky (ano samozřejmě nechybí negr, Asijec, běloch, tlusťoch, ženská atd.) sedmi pistolníků, nic moc akce, tak nějak předvídatelný konec apod. Pro mě je to přesně ten typ filmu, který už vidět nechci.
Čtyři lvi (2010)
Já nevím, britské komedie mám moc rád, ale u téhle jsem se moc nezasmál.