Recenze (341)
Na návštěvě (2015)
Je to trochu zlváštní a divnej film, ale nějaký způsobem mě to dokázalo zaujmout. Shy je zpátky a to potěší víc, než u kohokoliv jinýho, dokázal to u Wayward Pines a potvrdil u Visit. 75%
Nepřítel státu (1998)
Fajnovej akčňák proloženej nějakým tím neškodným vtípkem, Will Smith samozřejmě senzační.
Narcos (2015) (seriál)
Kvalitka, ve všech směrech, 95%
Howlův kráčející hrad (2004)
Úplně mě nezaujal styl animace, jinak je to vcelku pěkná podívaná. 70%
Muži, ženy a děti (2014)
Smutné, pravdivé.
Bojovník (2015)
Ok, současně neexistuje jinej herec, kterej by o tolik zvedal úroveň filmů svým hereckým výkonem. Dobrá práce Gyllenhaale. 95%
Temný případ (2014) (seriál)
1. série - 100%, 2. série - 85% Farrell si tu roli neskutečná dává, ten na toho Oscara má.
Hra o trůny (2011) (seriál)
První série je super, bohužel má seriál sestupnou tendenci a pátou sérii už jsem prostě nedal.
Výkupné (1996)
Mel Gibson válí! Navíc další paráda od Howarda.
Obhájce (2011)
McConaughey je pán. On prostě nemá za posledních 5 let průměrnou, nebo špatnou roli. 85%