Recenze (805)
Frankenstein (1994)
Asi prvý film čo som videl kde mal Frankenstein potrebu konzumovať ľudskú potravu. Milo ma prekvapili herecké výkony Roberta De Nira, Kennetha Branagha aj Helen Bonham Carterovej. Záver filmu sa mi zdal až príliš zvrátený.
Nic než pravda (2008)
Aj keby priznala pravdu na začiatku, kto by jej to bol uveril ? Skvelé herecké výkony a pútavý príbeh, len miestami mohol plynúť trochu svižnejšie.
Síla slova (2007)
Silu slova netreba nikdy podceniť.
Sunshine (2007)
Star Trek to síce nie je, no pozerať sa na to dá. Najviac mi vadili všetky tie technické nedostatky, ktoré by mali byť odstránené z lode, do ktorej sa vkladá nádej na záchranu ľudstva.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Povedal by som, že najslabší diel série.
Loganova válka - Čest zavazuje (1998) (TV film)
Nebol to ten Chuck Norris na ktorého som zvyknutý....
Kruh (2002)
Koniec bol pre mňa miernym sklamaním, ale inak to ušlo.
Klub vyděračů (2007)
Ani prekvapivý koniec nepomohol zlepšiť môj celkový názor na tento film.
Piráti na vlnách (2009)
Angličania a takí divosi ? ... No rock robí zázraky :p
Den & Noc (2010)
Deň, či noc... ktorý z ných je lepší ? To je otázka. No ako ukázal film, pre život sú potrebné obidva.