Poslední recenze (2 754)
Duna: Část druhá (2024)
*nepobírám ten trapný Chalamet kult, nějaká dnešní divná úchylka - jasně, týpek se hodí do povídky Wese Andersona, ale tady mi jeho neduživý boy charisma vyloženě kazí dojem a dělá nepřesvědčivý klíčový momenty filmu. jinak filmařsky umělecký a náležitě epický...
Stroszek (1977)
Stejný problém jako s Kaspar Hauser – ústřední nápad je dobrý, neherci dostatečně charismatičtí, nepostrádá to ten specifický herzogovský humor, kéž by to bylo o něco svižnější.
Late Night with the Devil (2023)
Velmi dobrá zábava s top herci a pár momenty překvapení, perfektní formát retro talk show, pro mě za mě ať se klidně užívá generativní AI než CGI - pokud výsledek stejně dobře, respektive ještě lépe vypadá (když už jsme beztak bez praktických efektů). Lepší jak všechny možný zbytečný variace vymítačských hororů za posledních 30 let. Beru klidně sequel s více temných 70’s reálií a referencí na satansko-iluminátský Bohemian Grove (x).
Poslední deníček (10)
2023
Top 6 titulů:
Babylon, Succession S04, The Bear S02, The Covenant, Beef S01, Dream Scenario