Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
+ dalších 5* nejlepší seriál všech dob
Ženatý se závazky (1987)
Bundovi jsou skvělí
Krok za krokem (1991)
Můj přítel Monk (2002)
Dr. House (2004)
ovšem tohohle doktora bych radši v nemocnici potkat nechtěla :-)
Byl jednou jeden... život (1987)
Xena (1995)
Jeden z mích velice oblíbených seriálů - jako malá jsem u něj proseděla spoustu hodin u televize, navíc konečně někoho napadlo udělat konkurenci profláklému Herkulovi