Recenze (110)
Mezi vlky (2011)
Skvelý film s ponurou atmosférou. Komentáre, ktoré tu čítam veľmi nechápem. Dĺho som sa na film The Gray tešil a dokonale splnil moje očakávania. Film akoby stvorený pre Liama Neesona.
Kukačka (2002)
Krásny film o troch ľuďoch, ktorí si vôbec nerozumejú no napokon k sebe nájdu cestu. Film o tom aká je vojna zbytočná a o tom aké sú skutočné ľudské hodnoty.
Uvnitř (2007)
Rozhodne nadpriemerný kúsok, a jeden z vrcholov francúzských hororov. Odporúčam však pôvodné znenie, pretože český dabing je v tomto prípade viac ako príšerný.
Čas probuzení (1990)
Krásny a smutný príbeh, ktorý dostane snáď každého. Navyše brilantne zahraný.
Monstrum (2008)
Ja neviem čo dodať. Film je kvalitne natočený a dobre spracovaný. Ale neubránim sa pocitu, že nepriniesol nič nové.
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Celkom zaujímavý horor, ktorý ničím nesklame, ale v konečnom dôsledku nepatrí medzi tie filmy, ktoré sa vám viac či menej vryjú do pamäte.
Mučedníci (2008)
Škoda, že film ku koncu stratil veškerý spád.To, o čo sa autori pokúšajú v poslednej pol hodine akosi nevychádza. Ak o nejakom filme poviete, že je len pre silné žalúdky, Mučedníci to rozhodne nie sú. Tento film si totiž zaslúži vlastnú kategóriu.
Pí (1998)
Tak toto šlo úplne mimo mňa. Preceňovaný exibičný humus Aronofského, ktorý neskrýva ani kúsok geniality. Jediným zázrakom na tomto filme vidím len fakt, že mi 80 minutová stopáž prišla dlhšia ako Titanic. Film natoľko alternatívny, že to až úplne statilo význam.
Země kůlů (2010)
V dnešnej dobe len ťažko nájdete kvalitný horor. Stake Land je však výnimkou. Skvelí herci a vynikajúca réžia vám miestami zarazia dych.
TRON: Legacy 3D (2010)
Prvá hodina je vynikajúca, človek pri pohľade na svet TRONu miestami stráca dych. Potom však následuje zhluk hluchých miest a film stratí veškerého ducha.