Recenze (182)
Jerry Maguire (1996)
Spíš romanťárna než sportovní film. Plný klišé. Ale Tom Cruise že? Asi jeho nejukecanější role. Moc dlouhé, někdy trapné, na nedělní odpoledne by to šlo.
Napoleon (2023)
154 minut šílenství Joaquina Phoenixe. Krev, grimasy, smích, megalomanství a osudová partie s Josefínou. Zkratkovitost nevyčítám a těším se na rochnění v 270 minutách režisérské verze.
Malá bubenice (2018) (seriál)
Špionážní thriller podle knížky le Carré Já si to pustila kvůli moji nové oblíbené herečce a dostala jsem, co jsem chtěla - v podstatě one woman show. Krásně to holka zahrála. Ten balanc mezi předstíráním volavky a sympatiemi s atentátníky. Pro někoho možná natáhlé, ale když vám sedne kamera a pochopíte větší rozměr toho příběhu- nepřijde vám to.
Serpico (1973)
Bylo to cele divné, zašmodrchané. Hodně neatraktivním způsobem, který mě chvilkama nudil. To je jak sprosté slovo u tvorby Al Pacina, že? :-D Já si ale ráda a často sedám z jeho filmů na zadek, tak mu to vynahradím příště - ty 3 hvězdičky, co tomuto musím dát.
Drive My Car (2021)
Intimní, odvážné, hodně dlouhé, jiné. Oscara jednoznačně přeju. I když jsem si poslední třetinu přála jiné směřování i konec samotný.
Spalující touha (1999)
Viděno poprvé teprv nedávno v rámci odškrnutí kompletní filmografie Cruise. Poslední natočená věc mistra Kubricka. No, ehm… Místy to bylo afektované, pak zase chladné, pak porno, šílená Kidman... A na konci mě nasralo, co tam všechno nebylo! Kdo byl v červené kápy? Vyspal by se s těma modelkama? A proč to má tak vysoké hodnocení?
Soumrak dne (1993)
Nesmírně hluboký film, který stojí na výkonech Emmy a Anthonyho. Jeden z těch, kdy si každý divák vezme něco jiného a vyřkne jiné soudy. A když jsem zjistila, že předlohu napsal Kazuo Ishiguro? Come on! Fakt krásný kousek k zamyšlení.
Il Boemo (2022)
Rozpolcená jsem. Dyk je úžasný herec dávající maximum do role, ale nestačilo mi to. Neutáhl to na 5 hvězdiček. Dozvěděla jsem se o Myslivečkovi a užívala si operu maximálně. Ani mi nevadily naturalistické sexuální a fekální scény doba byla taková, tak co? Ale nebyl to Amadeus, tak bych to řekla.
Fabelmanovi (2022)
Spielbergovo niterné vyznání filmařině a jeho rodině, jeho dětství ve dvou a půl hodinách. Film je láska- křiči každá minuta. Citlivé, odhalující, vtipné, bolavé. Zrod kluka, který na tebe mrká z každého svého filmu, který do dneška natočil.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Spielbergovy filmy jsou vypočítavé. Vypočítavě z vás ždímou emoce. Vypočítavě je Steven tvoří tím kouskem dítěte, které v sobě pořád má. A tu vypočítavost žeru a miluju. Každou molekulou dítě, které v sobě mám. Takto to vypadá, když se pro svoji práci někdo narodí. Ale! Toto na mě bylo až moc roztáhlé, tzn. ubírám hvězdu. (Prosadil se až Čelistmi, toto natočil hned potom)