Recenze (270)
Kids (1995)
Pred deseti lety v tehdejsim kine U Hradeb s kamaradem a dvema spoluzackama. Vsichni v tezky puberte, ale presto sme tehdy nevericne zirali a postupem casu nas film zasouval hloubs a hloubs do sedacek. Do ty doby jsme nic podobnyho nikde nevideli a i s dnesnim odstupem musim rict, ze si tendle filmovej zazitek budu pamatovat celej zivot. Pak prislo spousta dalsich filmů, víc šokujících, víc zvrácenějších, ale tendle byl v tomdle směru můj první......
Signum laudis (1980)
Zajimavý film postavený na velmi dobrých hereckých výkonech a vynikajícím scénáři. Vlado Muller podává ve své životní roli výborný výkon, který zdatně doplňují další. Užasnou postavou je hejtman Bruno Koenig Josefa Bláhy, který exceluje a mírně převyšuje všechny ostatní a samozřejmě baron Kostolany v podání Jiřího Kodeta, role šitá na míru.
Transit Carlsbad (1966)
Výborné špionážně komedialní drama s vynikajici atmosferou a neuvěřitelnými agentskymi převleky předních herců té doby. Špioni na rozdíl od ostatních českých filmů nemluví všichni česky, ale každý svou řečí, tzn. že nám vzniká zábavný babylon, kde se přechazí s francouzstiny do nemciny, cestiny, anglictiny ci rustiny. Pokud jset polyglotem, tak vam zaplesa srdce blahem. Film je mimořádně stylový a co se týče uvěřitelnosti postav a jejich národností, tak jsem v českém filmu neviděl lepší.
Fimfárum 2 (2006)
Přestože se opět jedná o výbornou práci, tak musím říct, že mě dvojka bavila o trochu míň než jednička.
Zajatci mlhy (2005)
Velmi dobrý ruský film, který přináší pro ruskou kinematografii poněkud netradiční pohled na látku Velké vlastenecké války.
Krajina přílivu (2005)
Psychadelický příběh s prvky morbidity, který není rozhodně pro každého. Film patřil ve Varech k nejdiskutovanějším a názory na něj se diametrálně rozcházely. Já se každopadně řadím k těm, keteré film i přes bizarní děj vtáhl a zaujal.
Memories (1995)
5*/4*/3*
Noir (2001) (seriál)
Asi jsem se prilis zmlsal. Noir je muj 5.anime serial po Hellsing, Wolfs Rain, Haibane a Cowbojovi a i kdyz me castecne strhnul jako ty predchozi, tak hlavni hrdinky mne k srdci celkove prirostly asi nejmin. Jinak hudba je solidni, vyse zminovany "bojovy" song dokonce vynikajici. Rozhodne souhlasim, ze akcni sceny jsou vyborny a pribeh taktez spravne temny, ale ac nerad musim dat pod vlivem ostatniho "pouhe" 4+*.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Prvni pulka svizna, klasicky Tarantinuv rukopis, druha cast prechazi v upirskou frasku, ketra spis pripomina Romerovi zombie filmy. Kazdopadne film pobavi, herecke vykony nezklamou, ale na vic jak slabsi 4 to nestaci.
Červi (1976)
Vynikajíci hororové béčko. Výborně sem se bavil. Jedine, co sem postradal byla nejaka lacina hororove-beckova eroticka scenka s hlavni hrdinkou a Rogerem:).