Recenze (101)
Život Adèle (2013)
Emočný masaker! Či Adéle smúti, nadžgáva sa, tancuje, štrajkuje, prežíva orgazmy, trpí alebo soplí, všetko je tak prirodzené akoby neexistoval svet okolo nej. A tá modrá!
Venkovský učitel (2008)
Nerozumiem komentárom, že hlavný hrdina nevyzeral ako gej. Na to snáď existuje nejaká šablóna? Liška hrá úsporne, takmer ako jeho filmový otec Krobot, ktorý tu dostal minimálny priestor, ale aj ten dokázal využiť naplno (niekoľkosekundová balkónová scéna). Film je natočený veľmi citlivo, poeticky a z každej postavy cítiť túžbu po láske, pochopení a odpustení.
Rock Haven (2007)
Prisprostastý hlavný hrdina, nudné dialógy, divná hudba a gýčovité zábery na nejaké skaly.
Defying Gravity (1997)
Príliš americké, príliš patetické, ale čo by človek neurobil pre trochu (dosť) romantiky?
Atlas mraků (2012)
Rozprávková interpretácia zákona karmickej rovnováhy, príčiny a následku. Každý rád uverí, že zlé skutky sa dajú odčiniť a dobré skutky prinesú šťastie. Pre diváka je tiež zaujímavé odhaľovať, kto sa skrýva za maskou, keďže jednotliví herci sa opakovane objavujú v rôznych obdobiach a prevteleniach a často sú na nespoznanie.
23 (2007)
Fascinujúci svet paranoje, ktorá dokáže človeka dohnať k šialenstvu. Všetko má logiku, všetko dáva zmysel, všetko smeruje k pomste.
Dárek z lásky (2004)
Pre mňa najkrajší vianočný film. Pretože Vianoce nemusia byť nutne veselé.
Papírový měsíc (1973)
Dojemný a vtipný príbeh o podvodníčkoch, ktorých dala dokopy náhoda a rovnaká brada. Spoločných čŕt je však viacero a malá Addie má "otcov" kumšt jednoducho v krvi. Herecký koncert Ryana a Tatum a čarovná atmosféra 30. rokov.
Last Night (2010)
Tieto zmiešané pocity pozná asi každý. Zmietanie medzi láskou a vášňou, zvažovanie, čo bude človeka mrzieť viac - premárnená príležitosť alebo zrada. A k tomu neistota, či to, čo považujeme za lásku, ňou skutočne je.
Stříbrný Střevíček (2012)
Skvelý kraťas!