Recenze (34)
Forrest Gump (1994)
Dementní film o jednom totálním dementovi. Prej to má bejt citlivý, prej to má bejt i vtipný. Všichni se z těhle imaginárních přitroublíků můžete posrat, ale až se jednou setkáte s takovým kriplem ve skutečnosti - a to třeba i na těchle stránkách - do smíchu vám asi nebude, nebo se bude maximálně jednat vo dost sarkastickej úšklebek, čemuž je tahle zblitka na hony vzdálená. A co se postiženejch tejče: Mengele byl v lecčems debilně iracionální, ale v jinech záležitostech se mu pragmatismus nedá upřít.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Tisíckrát lepší dojem než z toho rádobypostmoderního Brownova patlance, jenomže v těchle limitních oblastech se porovnává celkem lehce, takže na víc než takovej slušnější vodpad film taky nemá - aspoň mě už ale nemůže naštvat.
Oběti a vrazi (2000)
Celkem žádaný zboží, jako Páral vobecně, klouže to ale zoufale po povrchu, sémantickou symboliku nemá smysl vůbec připomínat. Naštěstí jako film tahle plytkost zřejmě z žádnejch sociologicko-psychologickejch stanovisek rozebírána nebude, takže ji nemá cenu v tomhle vohledu napadat.
Zkrocená hora (2005)
Že je western jako žánr v prdeli, nikomu připomínat nemusím, ale jak hluboko ho jde do ní zarazit, překvapilo i mě.
Copak je to za vojáka... (1987)
K smíchu velký kulový a jinak trapnost nad trapnost. Vylíčení lidovej armády samozřejmě k zvracení, nevkus na zblití a nuda k uzoufání.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Telenovala se stejnejma intelektuálníma kvalitama jako prvních dvacet minut Ryana. Tlupa tupejch zelenejch mozků vosbozuje Evropu. Naprosto vodsouzeníhodný dílo - nechápu, jak může někdo desítky let po Hellerovi, Eastlakeovi, Burnsovi, Malapartovi apod. interpretovat spojeneckou armádu takhle stupidním způsobem. Nekecám, v Goodbodym najdete víc myšlenek, a když jsem u toho, taky víc reality.
Panic je nanic (2006)
Tak sem si myslel, že českej film zatím není - aspoň co se témat tejče - úplný bahno. Hodlá-li ale pokračovat v tomhle stylu, pánbů nás vochraňuj. To sem těhle sraček neteče dost ze zámoří i vod západních nachbárů? A Vaňková. Jestli tu krávu někdo musí, ať si třeba koupí ty její hudební škváry! Co ale pohledává na plátně. To ať s ní aspoň Troška natočí nějaký porno!!!
Ilsa: vlčice SS (1975)
Bejt normálním úchylem, hodnotím to dost vysoko - nad(r)žena Ilsa je totiž neskutečně drsná a sní vo ní asi každej chlap. Jenomže když vám v krvi kromě těch běžnejch zvrhlejch choutek koluje i kapka lásky k filmu, tohle asi nezkousnete. A já prostě diletantský prasárny nemám rád.
Kletba rodu Pembertonů (2004) (TV film)
Mendel by se nejspíš posral.
S tebou mě baví svět (1982)
Nejoblíbenější česká rádobykomediální sračka století.